BauskasDzive.lv ARHĪVS

«Bauskas Dzīve» jautā

2013. gada 17. jūnijs 00:00

109
«Bauskas Dzīve» jautā

Kā jūs vērtējat CSDD pirmssvētku kampaņu un tās ietekmi?AIGARS ZELČS, ražošanas vadītājs kokapstrādes rūpnīcā:– Principā visas reklāmas ir diezgan ietekmīgas. Tās darbojas sava reālisma dēļ.IEVA GALENIECE, mācās spāņu valodu:– Manuprāt, pirmssvētku reklāmas ir ietekmīgas, jo tās ir biedējošas.GITA NAUDŽIŅA, mājsaimniece:– Man liekas, ka daudzi dzērumā vairs nebrauks. Reklāmas strādā, statistika rāda, ka ir mazāk negadījumu.JĀNIS BIRZĪTIS, celtnieks:– Protams, ka ietekmē. Sēdēt pie stūres dzērušam ir drauds ne tikai sev, bet arī līdzbraucējiem un citiem satiksmes dalībniekiem.ARTIS DZELZKALĒJS, lauksaimnieks:– Reklāmas neko nedod. Tie, kas dzer un brauc, to arī darīs. Tas nav uzlabojams vienā dienā.