«Bauskas Dzīve» jautā

Kā jūs vērtējat CSDD pirmssvētku kampaņu un tās ietekmi?AIGARS ZELČS, ražošanas vadītājs kokapstrādes rūpnīcā:– Principā visas reklāmas ir diezgan ietekmīgas. Tās darbojas sava reālisma dēļ.IEVA GALENIECE, mācās spāņu valodu:– Manuprāt, pirmssvētku reklāmas ir ietekmīgas, jo tās ir biedējošas.GITA NAUDŽIŅA, mājsaimniece:– Man liekas, ka daudzi dzērumā vairs nebrauks. Reklāmas strādā, statistika rāda, ka ir mazāk negadījumu.JĀNIS BIRZĪTIS, celtnieks:– Protams, ka ietekmē. Sēdēt pie stūres dzērušam ir drauds ne tikai sev, bet arī līdzbraucējiem un citiem satiksmes dalībniekiem.ARTIS DZELZKALĒJS, lauksaimnieks:– Reklāmas neko nedod. Tie, kas dzer un brauc, to arī darīs. Tas nav uzlabojams vienā dienā.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»