BauskasDzive.lv ARHĪVS

Andis Neikšāns un Pēteris Dzirkals izcīna uzvaru Latvijas čempionāta ieskaitē rallijā«Sarma 2011»

www. bauskasdzive.lv

2011. gada 14. februāris 13:32

533
Andis Neikšāns un Pēteris Dzirkals izcīna uzvaru Latvijas čempionāta ieskaitē rallijā«Sarma 2011»

Rallijā „Sarma 2011”, kas 12. un 13. februārī notika Alūksnes un Gulbenes apkaimē, Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas pilots baušķenieks Andis Neikšāns kopā ar stūrmani Pēteri Dzirkalu izcīnīja jau otro uzvaru Latvijas čempionāta ieskaitē šajā sezonā, «Bauskas Dzīvi» informē Normunds Avotiņš, «Latvijas Mobilā Telefona» rallija komandas preses sekretārs.Rallija kopvērtējumā ekipāža ieņēma 3. vietu, piekāpjoties vien igauņu braucēju Ota Tanāka ekipāžai un Georga Grosa ekipāžai, kas startēja ar jaudīgākiem automobiļiem. „Lai gan Tanāks startēja N4 ieskaitē tāpat kā mēs, objektīvi S2000 klases automašīna ir pavisam cita līmeņa tehnika. Ne velti pasaules čempionātā N4 un S2000 automobiļi sadalīti atsevišķās klasēs PWRC un SWRC,” skaidro A. Neikšāns. „Līdz ar to mēs pat necentāmies panākt Tanāku, un par katru cenu izcīnīt 1. vietu N4 klasē absolūtajā ieskaitē. Latvijas čempionāta vērtējumā galu galā tik un tā bijām ātrākie, - tuvāko sāncensi finišā apsteidzām par vairāk nekā 18 sekundēm.”  Trauksmainu ralliju Gulbenes pusē aizvadīja Māris Neikšāns un Ringolds Bērziņš. Rallija pirmajos ātrumposmos šķita, ka «Latvijas Mobilā Telefona» rallija komanda atkārtos Utenas rallijā parādīto sniegumu – dubultuzvaru LRČ ieskaitē N4 klasē. Taču ārkārtīgi straujais temps, cenšoties turēt līdzi sāncenšiem ar jaunāku rallija tehniku, izraisīja sīku kļūdu 5. ātrumposmā. Aizķeršanās sniega kupenā, kuru rallija „Sarma 2011” trase malā netrūka, atsvieda ekipāžu uz 8. vietu kopvērtējumā, komentē N. Avotiņš. „Atlikušie trīs ātrumposmi pagāja centienos atgūt zaudētās sekundes,” stāsta Māris Neikšāns, „viss gandrīz izdevās, pēc PS-7 mums pietrūka nieka divu sekunžu, lai atgrieztos sākotnējā pozīcijā. Taču izšķirošajā, 8. ātrumposmā mēs pārsitām sava Mitsubishi Evo IX riepu, un zaudējām 20 minūtes.” Par spīti pieticīgajai vietai „Sarma 2011” rezultātu tabulā Māris uzskata, ka kopā ar Ringoldu aizvadījis lielisku ralliju.Vēl bez Māra Neikšāna neveiksmes šajā rallijā piedzīvoja arī citas favorītu vienības. Aivis Egle/Mārtiņš Jerums (R-evolution) klases ietvaros palika septītajā vietā. Savukārt Ivars Vasaraudzis/Pēteris Spredzis (Skandi Rallija komanda) pēc cienījama snieguma pirmajos ātrumposmos piedzīvoja avāriju un izstājās.Latvijas rallija čempionāta 2. posms – rallijs „Sarma 2011”, rezultāti pēc Latvijas Automobiļu federācijas ziņām:Absolūtais vērtējums1. Georgs Gross/Raigo Molders (MM-Motorsport, Ford Focus WRC) 1.01:09,872. Ots Tanāks/Kuldars Siks (MM-Motorsport, Ford Fiesta S2000) +0,933. Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals (LMT Rallija komanda, Mitsubishi Lancer Evo X) +2:07,034. Jānis Feldmanis/Anrijs Jesse (indiv., Mitsubishi Lancer Evo X) +2:25,335. Jānis Vorobjovs/Guntars Zicāns (Vorobjovs Racing, Mitsubishi Lancer Evo X) +2:26,166. Deivids Jociuss/Gedimins Žliubs (SMSCredit.lt, Mitsubishi Lancer Evo IX) +3:32,83A Plus grupa1. Georgs Gross/Raigo Molders (MM-Motorsport, Ford Focus WRC) 2. Mārtiņš Svilis/Aivis Aizsilnieks (Latgran, Mitsubishi Lancer Evo IX) 3. Deivids Jociuss/Gedimins Žliubs (SMSCredit.lt, Mitsubishi Lancer Evo IX) N4 klase1. Tanāks/Siks2. Neikšāns/Dzirkals3. Feldmanis/Jesse2WD grupa1. Jānis Kārkliņš/Reinis Pozņaks (indiv., Honda Civic Type-R)2. Ralfs Sirmacis/Māris Kulšs (indiv., Renault Clio Sport)3. Ģirts Torgans/Rolands Laizāns (Ajags Latvija, Renault Clio)