Auto tirgošanas īpatnības «Mūsas» folkreisā

«Mūsas» sporta kompleksa trasē 26. jūnijā reizē ar sacensībām tika atzīmēta arī Latvijas Automobiļu federācijas (LAF) folkreisa divu gadu jubileja. 2009. gada 21. jūnijā tika dots starts pirmajām sacensībām, kurās piedalījās četri sportisti. Kopš tā laika jau aizvadīta 31 sacīkste, bet uz starta stājušies 107 dalībnieki. Folkreiss iemantojis popularitāti kā salīdzinoši zemu izmaksu sporta veids, ko kontrolē īpatnējā automašīnu pirkšanas un pārdošanas sistēma - jebkurš automobilis sacensību dienā maksā 950 eiro, bet braucējs, kura mašīnu kāds - jebkurš klātesošais vecumā no 18 gadiem - noskatījis, nedrīkst atteikties no darījuma. Tādējādi sportisti bremzē ieguldījumus tehnikā, padarot šo sporta veidu pieejamu un uzvaramu jebkuram ar nedaudz brīviem līdzekļiem. Arī šoreiz «Mūsā» tika pārdoti trīs auto, un šis process ir kļuvis par interesantu šo sacensību īpatnību. Viesturs Saukāns, LAF Preses dienesta vadītājs, informē, ka sporta kompleksā «Mūsa» notikušajās folkreisa sacensībās uzvaru guva jelgavnieks Artūrs Bāriņš, aiz sevis atstājot Ivaru un Renāru Ēķus. Pēc sacensībām uzreiz sākās tirgošanās. Uz Guntara Gabrāna «Mazda MX3» automašīnu pieteicās trīs pircēji, to skaitā bijušais šī auto īpašnieks Raivis Riekstiņš. Tiesa, G. Gabrāna komanda mašīnas pirkuma izlozei lika pretī arī savu aizsardzību, tādējādi, vinnējot izlozē, mašīna vienalga palika G. Gabrāna rīcībā. R. Riekstiņa komanda, jau paredzēdama, ka iznākums var būt arī neveiksmīgs, bija pieteikusies uz Renāra Ēķa «Opel Astra» automašīnu. Neapjuka arī R. Ēķa vienība, kura nojauta gaidāmo pirkumu un jau pieteicās uz Raivja Grigoroviča «Opel Kadett». Tādējādi nākamajās sacīkstēs būs interesanti vērot, kā R. Riekstiņš ar «Opel Astra» cīnīsies pret divām savām bijušajām mašīnām. Autokrosa ieskaitē dienas garumā galvenie favorīti bija Andis Kļava, Jānis Vanags un Ainārs Kenigsbergs. A finālā līderpozīcijā nonāca J. Vanags, kuram sekoja A. Kļava. Situācija saglabājās līdz pēdējam aplim, kad balstiekārtas problēmu dēļ dažus desmitus metru pirms finiša A. Kļava bija spiests izstāties. Tikmēr aiz līderu muguras notika lieliska cīņa starp A. Kenigsbergu un Imantu Kolomenski. Par spīti tam, ka Imants startē ar šķietami vēsturisko VAZ-2101, viņam izdevās noturēt Aināru aiz sevis. Nākamās folkreisa cīņas paredzētas 16. jūlijā Vecpilī, kur notiks LAF folkreisa Vasaras kausa trešais posms un LAF folkreisa Kurzemes kausa otrais posms.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»