No Rīgas šonedēļ vedīs bez maksas

Pasažieru pārvadājumus Bauskas-Rīgas maršrutā no šodienas, 1. augusta, atsāk vietējais uzņēmums SIA «Aips». Mainījies pārvadātājs, veiktas būtiskas izmaiņas braukšanas sarakstā. Atsākot darbu Rīgas maršrutā, uz «Aips» pārnākuši strādāt vairāki šoferi, kas līdz šim brauca ar «B-bus» autobusiem. Agris Alksnis «Bauskas Dzīvei» atzina, pārmaiņas, arī neziņa rada nelielu stresu, bet tas ar laiku pāries. Pašreizējais autobuss esot nedaudz vecāks, taču pietiekami komfortabls. «Aips» Rīgas šoferus ieģērbis zaļos kreklos, pasažieri to uzreiz ir pamanījuši. Agris Spuris, kuram šofera stāžs ir 42 gadi, arī pieņemts darbā uzņēmumā «Aips» no «B-bus». Viņš uzskata, ka būtiskas pārmaiņas pasažieri nejutīs, vienīgi raizes sagādā jaunais kustības saraksts, kas ir krietni samazināts. Reāli arī neesot veikt reisu stundā un desmit minūtēs, ja vien negrib pārkāpt satiksmes noteikumus. Par to pārliecinājās arī «Bauskas Dzīve». Autobuss, kuram Bauskā no Rīgas 1. augustā bija jāpienāk plkst. 9.10, kavējās desmit minūtes. Šoferis A. Spuris stāsta, tas ceļu remonta dēļ Iecavā. Turklāt šajā posmā drīz sāksies vēl viens remonts pie Ķekavas, tādējādi iekļaušanās grafikā būs vēl nereālāka. Taču vislielākās raizes braucējiem sagādājusi valsts SIA «Autotransporta direkcija» (ATD). Nekonsultējoties ar pārvadātāju, noņemti vairāki reisi. Pasažieri īpaši izjūt viena rīta reisa trūkumu. Par to viņi 1. augustā jau vēstīja Latvijas Radio, arī «Bauskas Dzīvei». Mārīte Pučeka, kas strādā Rīgā, pastāstīja, ka pirmdienas rītā nokļūšana no Iecavas galvaspilsētā viņai atgādinājusi murgu: «Pieturā stāvēja ap 50 cilvēku. Skaidrs, ka autobusā, kurš jau no Bauskas bija pilns, visi sakāpt nevarēja. Tie, kas iekļuva, nepilnu stundu ceļā pavadīja saspiesti, bija pārguruši. Pamatā tie ir ļaudis, kas brauca uz darbu. Reiss noņemts, par cilvēkiem nepadomājot. Mans secinājums ir viens - tas ir vistiešākais atbalsts «dušmaņiem».» Redakcijai zvanīja arī vairāki baušķenieki, kuri satraukušies par iespēju atgriezties vakarā no darba. Pēdējais autobuss no Rīgas ir plkst. 21.50, līdz šim bija plkst. 23. SIA «Aips» valdes loceklis Uldis Kolužs «Bauskas Dzīvei» uzsver, ka saraksts sastādīts ATD: «Viņi nav domājuši ne tikai par pasažieriem, bet arī par uzņēmēju. Pēdējais autobuss no Bauskas iebrauc Rīgā plkst. 22.40, bet Bauskā tam jāatgriežas bez pasažieriem. Mēs tādas aplamības neatbalstām. Izbraucot no Rīgas, autobuss piestās līdzās iekāpšanas platformai, iekšā laukumā iebraukt mums aizliegts, un ļaus sakāpt braucējiem. Tā kā šis reiss mums nav sarakstā iekļauts, maksu par braukšanu mēs neņemsim. Ir notikušas sarunas ar ATD vadību, no 8. augusta pēdējais reiss no Rīgas būs oficiāls, un autobuss aties plkst. 22.50. Analizēsim pasažieru plūsmu, ja būs nepieciešams, pieprasīsim direkcijai veikt vēl izmaiņas.» «Bauskas Dzīve» uzdeva konkrētus jautājumus ATD. Vai cilvēks, kurš šo grafiku sastādījis, apstiprinājis, ir izpratis vai vismaz centies izprast realitāti. Kāpēc uzņēmējam šis autobuss uz Bausku jāsūta tukšs? Kur ir loģika šādam lēmumam? Ir nolemts, ka no 8. augusta šāda aplamība tiks novērsta. Kurš ATD par šo nolaidību, nevēlēšanos izprast reālo situāciju tiks sodīts? Kāda ir statistika - cik cilvēku braukuši ar autobusu Rīga-Bauska plkst. 23? Vai rīta reisu skaita samazināšana nav tiešs ATD atbalsts nelegālajiem pārvadātājiem? Līdzko saņemsim atbildes, informēsim par to lasītājus.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»