Direkcija nesniedz konkrētas atbildes

Uzņēmumam «Aips» 1. augustā atsākot darbu Bauskas-Rīgas maršrutā, pasažierus sagaidīja vairāki nepatīkami pārsteigumi. Visvairāk iebildumu braucējiem bija par izmaiņām autobusu kustības sarakstā - par noņemtajiem reisiem rītā un vakarā. SIA «Aips» valdes loceklis Uldis Kolužs skaidroja, ka tieši šādu kustības sarakstu noteikusi valsts SIA «Autotransporta direkcija» (ATD). «Bauskas Dzīve» lūdza direkcijai atbildēt, kura no direkcijas amatpersonām apstiprinājusi šādu sarakstu. «Pēdējais autobuss no Bauskas Rīgā iebrauc plkst. 22.40. Kur paliek autobuss pēc tam? Brauc atpakaļ uz Bausku! Kāpēc uzņēmējam šis autobuss uz Bausku jāsūta tukšs, ja tajā pašā laikā no Rīgas ir braucēji. Ir nolemts, ka no 8. augusta šāda aplamība tiks novērsta, autobusam nebūs jābrauc tukšā no Rīgas uz Bausku. Tādējādi netiks vairs sagādātas neērtības pasažieriem, netiks radīti zaudējumi uzņēmējam, arī valstij (par neietirgotajām biļetēm). Kurš ATD par šo nolaidību, nevēlēšanos izprast reālo situāciju tiks sodīts?» vaicāja «Bauskas Dzīve». Iepazīstinām ar ATD preses sekretāres Sandras Maļuhas sagatavoto atbildi. «Maršrutu Rīga-Bauska bija iecerēts reorganizēt jau aprīlī. Tad arī bija paredzēts slēgt pirmo reisu no Bauskas (plkst. 4.45) un pēdējo reisu no Rīgas (plkst. 23). Līgums ar pārvadātāju tika slēgts saskaņā ar piedāvājumu cenu aptaujai. Tā kā cenu aptaujas rezultātā šo maršrutu ar šodienu sāk apkalpot SIA «Aips», kurai pēc pēdējā reisa izpildes uz Rīgu ir nepieciešams atgriezties Bauskā, tika noslēgta vienošanās starp direkciju un SIA «Aips» par reisa atklāšanu plkst. 23 no Rīgas.»Tādējādi direkcija atzīst, ka sarakstu sastādīšana bijusi kļūdaina, tomēr atbildību par to neviens neuzņemas. SIA «Aips» uzdots saskaitīt pasažierus reisos un nepieciešamības gadījumā piešķirto budžeta līdzekļu ietvaros piedāvāt korekcijas reisu izpildes grafikos. Tiek skaidrots, ka pēc izmaiņām reisu izpildes grafikos ATD saņem pasažieru sūdzības, kuru pamatotība tiek izskatīta un uz kurām iespēju robežās tiek sniegtas atbildes. Līdz 10. augustam pārvadājumu intensitāte un tās atbilstība pasažieru plūsmai tiks pastiprināti pētīta, tādēļ kustību grafikos vēl varētu tikt ieviestas kādas izmaiņas, pielāgojot reisu izpildi pasažieru vajadzībām. «Lūdzam pasažierus ar sapratni un iecietību izturēties pret šo pārejas posmu» - tā rakstīts S. Maļuhas parakstītajā vēstulē.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»