Tikai 3% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju ir iepazinušies ar partiju priekšvēlēšanu programmām

Tikai 3% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju ir iepazinušies ar 4000 zīmju partiju priekšvēlēšanu programmām, liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras «TNS Latvia» sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu «900 sekundes» augusta beigās veiktais pētījums.Pētījumā arī secināts, ka šobrīd tikai piektā daļa (20%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju jau ir iepazinušies ar partiju izvirzītajiem deputātu kandidātiem 11.Saeimas vēlēšanās. 77% ekonomiski aktīvo iedzīvotāju nav iepazinušies ar deputātu kandidātu sarakstiem, savukārt 3% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā. Aptauja veikta laikā no 23. līdz 25. augustam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 900 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»