Meklē labāko klientu apkalpotāju

Portāls LabsServiss.lv otro gadu pēc kārtas dažādu nozaru klientu apkalpošanas speciālistiem rīko konkursu «Klientu servisa lepnums 2011». Pieteikšanās sacīkstei noslēdzas rīt, 25. oktobrī.Pagājušajā nedēļā no bijušā Bauskas rajona vēl nebija pieteicies neviens dalībnieks, informēja LabsServiss.lv projekta koordinatore Latvijā Solvita Belova. Jau ierasts, ka vairākums vēlmi piedalīties konkursā apliecina pēdējās dienās. Tāpēc pasākuma organizatori par aktivitāti novados varēs spriest tikai pēc pieteikšanās termiņa noslēgšanās.Konkursā individuāli piedalās klientu servisa darbinieki, kuru ikdienu veido tiešā komunikācija ar klientiem, viņu problēmu risināšana un atgriezeniskās saites veidošana. Sacīkstes rīkotāji aicina uzņēmumu un nodaļu vadītājus būt aktīviem un mudināt pieteikties konkursam savus labākos klientu servisa darbiniekus.Konkurss noritēs trīs kārtās, kurās pārbaudīs klientu apkalpošanas speciālistu saskarsmes prasmes, spēju reaģēt uz situāciju, psiholoģisko noturību un radošo pieeju risinājumam. Dalība pasākumā ir bez maksas. Plašāk par aktivitāti var uzzināt interneta vietnē LabsServiss.lv.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»