BauskasDzive.lv ARHĪVS

«Citadelē» – neliels apmeklētāju skaits

Kristīne Straujā

2011. gada 29. novembris 13:00

1261
«Citadelē» – neliels apmeklētāju skaits

Valsts a/s «Citadele banka» Bauskas filiāles atvēršanu otrdien, 29. novembrī, no pulksten septiņiem rītā gaidīja teju desmit cilvēku. Līdz plkst. 9 pulciņš palielinājās līdz aptuveni 30 iedzīvotājiem.Ielaidām visus uzreiz, jo 30 ir kritiskais skaitlis, ko vēl spējam apkalpot, sacīja Ermīns Urtāns, Bauskas filiāles pārvaldnieks. Ja ļaužu būtu, piemēram, 50, daļai nāktos gaidīt ārpus kredītiestādes struktūrvienības telpām.  E. Urtāns priecājas, ka cilvēki sapratuši, ka nav jāsteidzas. «Citadele» naudu ir saņēmusi, to izmaksās visiem akciju sabiedrības «Latvijas Krājbanka» klientiem. Atgādinām, «Citadele banka» šodien, 29. novembrī, sāka akciju sabiedrības «Latvijas Krājbanka» klientu garantēto noguldījumu izmaksu. «Citadeles» Bauskas filiāles apmeklētāju plūsma ir sadalīta. Apkalpošanas zālē pa vidu uzklausa iepriekš reģistrējušos cilvēkus, bet abās pusēs ļaudis stāv dzīvā rindā. Savukārt uz kasi dodas «Citadeles» klienti un skaidras naudas virs 500 latiem izņēmēji, jo tik lielu naudas summu klientu apkalpošanas zālē neizsniedzam drošības apsvērumu dēļ, skaidro pārvaldnieks.Kā jau minēts, daļa iedzīvotāju vizīti pieteikuši iepriekš. Netipiski, ka vizīti reģistrē jelgavnieki un ķekavnieki. Viņi rēķinās, ka lielajās pilsētās būs garākas rindas, tāpēc izvēlas doties uz Bausku. Tālbraucējs Laimons Ramats no Valkas laikrakstam pastāstīja, ka kopā ar kolēģi ir reisā uz Eiropu. Viņi no Rīgas izbrauca plkst. 7 rītā, tāpēc nokārtot darīšanas ienāca «Citadeles» Bauskas filiālē. «Ar «Krājbanku» nav nekādu rēķinu, darbojamies ar «Citadeli». Ieraudzīju visus apmeklētājus un nobijos, vai nebūs jāgaida līdz pusdienai. Ļoti jauki, ka «Citadeles» klientus apkalpo atsevišķi. Bankas darbinieki jāuzteic par labo apmeklētāju plūsmas organizāciju,» sacīja L. Ramats.Kritiskāk noskaņota bija iecavniece Oksana Allere-Ivanova: «Ļoti lēni viss notiek. Cik bija trīs cilvēki priekšā, tik viņi stāv. Mani mazs bērns ar vīru gaida mašīnā.Uz «Krājbankas» kontu saņēmu gan algu, gan pabalstus, turklāt biju izveidojusi uzkrājumu. Slikti, ka tā viss noticis. Nevar saprast, kāpēc tā. Turklāt vēl cilvēki palika bez darba.» Atgādinām, ka ikviens var izvēlēties un saplānot ērtāko ierašanās laiku filiālē, piesakoties mājaslapā citadele.lv vai zvanot Klientu atbalsta centram pa diennakts tālruni 67010000, kā arī uzziņu dienestam 1188. Jāteic, ka, piereģistrējoties apmeklējumam 1188, būs nepieciešams nosaukt savus personas datus. Iedzīvotāji, kuriem mājās nav interneta, var izmantot vietējo bibliotēku iespējas.