Šokē jaunais pārvadātājs

SIA «Blagovest Tur» pirmajā darbdienā Rīgas–Bauskas līnijā pasažieriem sagādāja ne mazums pārsteigumu.Ievērojami paaugstināta maksa par braukšanu, mainīts autobusu atiešanas laiks. Bauskas autoostas dispečere Inga Rudeviča skaidro, ka 1. janvārī nācies atbildēt uz daudziem dusmīgu pasažieru telefona zvaniem. Iebildumi bijuši par mainīto atiešanas laiku, arī vairākiem nenotikušiem reisiem.Pasažieriem informācija par grozījumiem nekur iepriekš nebija pieejama. Daudziem braucējiem tas radījis problēmas. Bijuši arī tādi, kas nevarēja nokļūt līdz mērķim, jo nebija tik daudz naudas. «Līdz šim «Aips» vienmēr laikus publicēja informāciju avīzē par visām izmaiņām, tagad esam atstāti muļķa lomā. Nāc uz autoostu un nezini, cikos būs autobuss, cik maksās biļete,» sašutumu pauda braucēja Vera. Iecavā, piemēram, 1. janvārī vēl nebija izvietoti jaunie autobusu satiksmes saraksti.Kasiere Anna Klimantoviča stāstīja, ka vislielāko neapmierinātību nācies uzklausīt par biļešu cenām. Sašutušākie bijuši codieši, kuriem par septiņu kilometru tālo braucienu līdz Codei paprasīts viens lats 80 santīmu, iepriekš – 55 santīmi. «Cenu kāpums vairāk nekā 200 procentu – kā vispār kaut kas tāds ir iespējams!» dusmojās Valērijs no Codes. Pensionāre Brigita Krēsliņa no Iecavas stāsta: «Mana vedekla ir operāciju māsa, viņa uz darbu Bauskā dodas gandrīz katru dienu. Pašlaik biļete no Iecavas uz rajona centru maksā 1,80 latu, tas ir dārgi.»«Bauskas Dzīve» noskaidroja, ka biļete no Bauskas līdz Rīgai maksā divus latus parastajā autobusā un 2,60 latu ekspresī. Ekspreša maršrutos biļete no Bauskas līdz Codei vai Iecavai, vai Ķekavai maksā Ls 1,80. Savukārt parastajā autobusā par braucienu līdz Codei jāšķiras no 70 santīmiem.Ceļā pavadītais laiks dažādiem autobusiem ir atšķirīgs, sākot no vienas stundas līdz nepilnām divām stundām. Pirmais autobuss no Rīgas uz Bausku izbrauc plkst. 5.30. Savukārt uz galvaspilsētu var aizbraukt ar pēdējo autobusu no Bauskas plkst. 23.15.Rīgas līnijā satiksmi nodrošina SIA «Blagovest Tur». Autobusi pieder šai firmai, šoferi lielākoties ir vietējie, kas kādreiz strādāja SIA «Aips». «Neviens sākums nav viegls, problēmu netrūkst. Pasažieri visvairāk ir neapmierināti ar biļešu cenām. Savukārt autobusi kādi ir, ar tādiem jābrauc,» tā šoferis Valērijs Markovins.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»