BauskasDzive.lv ARHĪVS

Šomēnes treniņos izmēģinās jauno skrejceļu

MĀRĪTE OZOLIŅA

2009. gada 10. jūlijs 00:00

50
Šomēnes treniņos izmēģinās jauno skrejceļu

Bauskas stadionā rit paši pēdējie darbiņi, lai varētu parakstīt dokumentu par rekonstrukcijas pirmās un otrās kārtas pabeigšanu.Šim procesam cītīgi seko rajona Padomes Sporta nodaļas vadītāja Inga Ūbele un galvenais speciālists Rimants Velmunsks. Viņus priecē darbu noslēguma fāze, īpaši atjaunotais skrejceļš, kas šonedēļ iegūst baltās līnijas.Darbus vada Joahims Houbens no Vācijas. Viņš stāsta, ka Latvij-ā esot darbojies vairākās sporta bāzēs, pirmā bijusi Valmierā, Jāņa Daliņa stadionā. Arī Bauskā viņš ir otro reizi – strādāts pilsētas 1. vidusskolas stadionā. Līniju veidošana ir ļoti precīzs un smalks darbs, nav daudz šādu speciālistu, kuri izstrādā plānu, asistē tā procesam un kontrolē, kā tas izdevies. Tas nav nekāds pārsteigums, ka sarunas laikā Joahimam zvana no Turcijas, jo viņa darba lauks ir bijis daudzās pasaules valstīs, tostarp arī vairākos kontinentos. No Vācijas pilsētas Koblencas, kur viņš dzīvo, uz objektiem mērots daudzkārt tālāks ceļš nekā līdz Bauskai. Mūsu pilsēta viņam patīk, un arī atzinums par herkulāna seguma kvalitāti ir pozitīvs.SIA «Reaton LTD» darbu vadītāja vietnieks Vladimirs Vorobjovs precizē, ka uzņēmums ar Vācijas speciālistu jau ir sadarbojies, ierīkojot modernus skrejceļus Jūrmalā, Slokas stadionā, un Rīgā, pie Puškina liceja.Sporta nodaļas galvenais speciālists R. Velmunsks arī pētījis un salīdzinājis Bauskas stadiona skrejceļa segumu ar citviet redzētajiem. Viņaprāt, baušķeniekiem veicies, jo izmantotas smalkāku frakciju izejvielas. Tādējādi ir labāka saķere starp melno gumijas pamatslāni un sarkanās krāsas virsējo herkulāna klājumu. I. Ūbele uzskata, ka salīdzinājumā, piemēram, ar Slokas stadionu Bauska var lepoties, jo izdevies kvalitatīvāks segums. Abi sporta darbinieki bijuši aculiecinieki tam, cik sarežģītos laika apstākļos nācās veikt darbus, tādēļ tie iekavējušies.Rekonstrukcijas noslēguma dienās vēl un vēl tika precizēts, kādi sīkumi labojami. I. Ūbele uzsver, ka Sporta nodaļas darbinieki izvirzījuši augstas prasības veicamā kvalitātei, jo šim objektam jākalpo ilgus gadus. Runājot par moderno skrejceļa segumu, tam tiek dota piecu gadu garantija.Sporta bāzes rekonstrukcijas ģenerāluzņēmēja ir SIA «Reaton LTD». Darbā bijuši iesaistīti vairāki apakšuzņēmēji: SIA «Kvēle», SIA «AKVA būve», SIA «BP grupa», «ARKO ceļu būve», SIA «Katleri».