Paņemt klientu klēpī

Goda zīmi «Latvijas labākais ražotājs – izplatītājs 2009» šogad saņēmusi SIA «Bauskas alus» direktore Daiga Solzemniece.1. jūlijā būs septiņi gadi, kopš D. Solzemniece strādā SIA «Bauskas alus».Firmas direktore stāsta: «Pirms tam Īslīces vidusskolā biju sākumskolas pedagoģe. Ļoti mīlēju savu darbu un bērnus. Biju novērtēta un atzīta skolotāja, bet pēc izglītības darbā pavadītiem 11 gadiem šķita, ka vairs nav, kur iet, nav izaugsmes iespēju. Divarpus gadu biju grāmatvede. Man vajadzēja apgūt daudz jauna, tāpēc mācījos kursos un ieguvu sertifikātus. Pēc tam man piedāvāja strādāt par sagādes daļas vadītāju. Bija jātiekas ar cilvēkiem, jāapspriež līgumu nosacījumi, jāizvēlas labāki klienti. Par sagādes daļas vadītāju nostrādāju divus gadus.»Brends, ar ko lepojasUzņēmuma vadītājs Vladimirs Barskovs novērtējis Daigas Solzemnieces veikumu visos iepriekšējos amatos un sacījis – nav vairs ko īpaši domāt, jāsāk strādāt par direktori, Daiga to var. Uzņēmuma vadītāja uzticība raisījusi lielu atbildību pret veicamo darbu.«Goda zīme «Latvijas labākais ražotājs – izplatītājs 2009» man bija pārsteigums. Pirms tam mūsu produkts «Bauskas gaišais speciālais alus» bija ieguvis titulu «Gada prece 2009», ko piešķir pircējs. To noteica «Bauskas alus» brends – firmas zīmes atpazīstamība, produkta kvalitāte, cena un iepakojums,» tā Daiga Solzemniece.Uzņēmuma direktore ir pārliecināta – lai saprastu klientu vēlmes, viņi «jāpaņem klēpī». Jāizvērtē, kas ir svarīgi – vai tas ir iepakojums vai cena. Jānosaka, cik pretimnākoši būsim, izvērtējot klientu vēlmes. Titula «Gada prece 2009» saņemšana pierādījusi, ka ir izdevies «paņemt klientu klēpī», izauklēt un saprast, ko viņš vēlas.«Bauskas alus» mērķis – būt aizvien pieejamākiem patērētājiem un interesantākiem. Izrādās, ka 60 procentu preču ir par akcijas cenām. «Varbūt ne katru dienu, bet arī mūsu produkcijai jāatrodas šo 60 procentu vidū. Tas nav vienkārši. Ražojam «premium» klases produktus – dabiskus, bez konservantiem. Mums saka: «Jūsu alus ir ļoti garšīgs, bet dārgs.» Tas jāņem vērā, lai būtu pieejams arī vidējam slānim. Tāpēc Līgo svētkiem piedāvājam «Bauskas gaišo alu» spilgtā iepakojumā – četras puslitra stikla pudeles par akcijas cenām.SIA «Bauskas alus» atzīst klasiskas vērtības. Esam interesanti tiem, kas spēj pazīt vērtības, zina produkta garšu un neeksperimentē,» secina D. Solzemniece.Viens nav vezuma vilcējs«Mums pašiem šķiet, ka interesantāks ir vecais iepakojums, tas vairāk atbilst nosaukumam «dabisks produkts». Taču, izvērtējot pircēju vēlmes, sapratām, ka alus pakai jābūt košākai,» teic direktore.Iepriekš 60 – 65 procenti realizētā alus bijis stikla pudelēs, šogad pieaudzis PET iepakojuma apgrozījums. Tagad 43 procenti produkcijas ir stikla pudelēs, 50 procentu – PET iepakojumā, septiņi procenti «horeca»* jeb nefasētais alus.Izvērtējot patērētāju vēlmes, sākts ražot iesala dzēriens bez konservantiem. Tas ir dabisks PET iepakojumā pildīts produkts, dzirkstošs slāpju veldzētājs vasarā.Uzņēmuma «Bauskas alus» direktore atzīst, ka idejas vairāk tiek ģenerētas klusajā periodā – ziemā. Tas ir laiks, kad iespējams vairāk padomāt un izanalizēt, tomēr tirgus izpēte rit nepārtraukti. Arī ārpus darbalaika Daiga veikalos pēta alus plauktus – skatoties, vai tajos ir «Bauskas alus» produkti. To darot arī ražošanas direktors un tehnologi. Visa komanda, arī uzņēmuma vadītājs Vladimirs Barskovs, ar interesi vērojot, kas notiek. Viens nekad nav vezuma vilcējs.Trīs lietas«Pilnvērtīgs cilvēks savu ikdienu atvēl trim lietām: ģimenei, darbam un sev. Pagaidām pusi laika veltu darbam, bet ceru, ka iegūtā pieredze un zināšanas nākotnē atvieglos ikdienu un pienāks laiks, kad vismaz trešdaļa laika piederēs pašai.Vissvarīgākā man ir ģimene. Visi tajā ir saprotoši un pretimnākoši. Labi, ka ģimenē ir līdzsvars un varu tur smelties spēku.Mieru un atpūtu man dāvā aktīvais sports. Ziemā tā ir kalnu un distanču slēpošana un peldēšana. Vasarā brauksim tur, kur nav cilvēku. Vīramāte dzīvo Latgalē, un es saku: «Braukšu uz Latgali, kur nav stresa un skriešanas. Došos tur, kur apstājas laiks.Neesmu alus baudītāja, esmu tā degustētāja. Alu izmantoju pirts procedūrām un skaistumkopšanai. Ja kādu malku dzeru, tad Līgo svētkos, kad alum ir īpaša garša,» smejot teic Daiga Solzemniece.* Vārds «horeca» veidots no angļu valodas trīs vārdu pirmajiem burtiem – «hotel», «restaurant», «cafe», kas tulkojumā nozīmē ‘viesnīca’, ‘restorāns’, ‘kafejnīca’. UZZIŅAIŠogad goda zīmi «Latvijas labākais ražotājs – izplatītājs 2009» saņēma: SIA «Lango» valdes priekšsēdētājs Andrejs Fraimanis, SIA «Bauskas alus» pārdošanas direktore Daiga Solzemniece, a/s «Cēsu alus» valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone un SIA «Staburadzes konditoreja» pārtikas tehnoloģe Liene Jansone.Latvijas Tirgotāju asociācija šo apbalvojumu par izcilu darbu saistībā ar preču pārdošanas organizēšanu vai pārdošanu piešķir jau sesto reizi. Tiesības pretendēt uz goda zīmi ir uzņēmuma darbiniekam, kura izplatītās/pārdotās preces ir guvušas atzinību patērētāju vidū un to popularitātes vai kvalitātes dēļ tās saņēmušas atzinību «Gada prece», «Zaļā karotīte» un guvušas «Latvijas kvalitātes» apstiprinājumu.Daiga Solzemniece atzinību saņēma par ieguldīto darbu preču zīmes «Bauskas gaišais speciālais alus», kura ieguva nomināciju «Gada prece 2009», popularizēšanā un produkcijas realizācijas apjoma palielināšanas veicināšanu.Fakti no www.agropols.lv.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»