Ceļu pie patērētājiem sāk Bauskā tapis produkts

Jauna, Bauskā tapuša produkta – «Bauskas kvass» – pirmās pudeles pa konveijeru aizslīdēja vakar, 17. martā, plkst. 13. Ražotnē «Bauskas alus» meistari, tehnologi un iekārtu apkalpotāji šo notikumu uzņēma ar aplausiem.Uzņēmuma galvenā tehnoloģe Daiga Vērniece stāsta, ka dabiski raudzēts kvass Bauskā top pirmo reizi: «Mēs pie šā produkta tapšanas strādājām no pērnā gada vasaras. Ļoti ilgi tika meklētas tieši tās garšas nianses, lai produkts atbilstu visaugstākajiem kvalitātes kritērijiem. Tagad, nobaudot dzērienu, varu teikt, ka tas garšo tāpat kā manā bērnībā, kad kvasu tirgoja no lielām dzeltenām mucām.»Uzņēmumā bija izveidota īpaša jaunā produkta radīšanas darba grupa. Līdz ar citiem speciālistiem tajā strādāja vecmeitars Kārlis Zālītis. Ir izgatavotas jaunas etiķetes, kuras drukā Lietuvā. Pudeles iesaiņo nesen uzstādītās jaunās iekārtas.Tieši tagad sākt jauna produkta ražošanu baušķeniekus pamudināja nesenās pārmaiņas likumdošanā. Lai nemaldinātu pircējus, turpmāk par kvasu varēs saukt tikai tādu produktu, kas ir dabiski iegūts no rudzu un miežu iesala. Šāds dzēriens, protams, ir dārgāks. Pircēji var izvēlēties – pirkt dārgāku, bet dabisku produktu, vai ar dažādiem konservantiem uzlabotu dzērienu. Kvasu Latvijā, izņemot Bausku, ražo vēl vienā uzņēmumā.Pirmajā dienā pusotra litra PET pudelēs tika iepildīti 2300 litru kvasa. SIA «Bauskas alus» ražošanas direktors Mārtiņš Zirnis stāsta, ka rīt, 19. martā, paredzēta dzēriena degustācija Bauzes tirgū Bauskā. Tuvākajās dienās to piedāvās lielveikalu tīkliem. Ražošanas jaudas ļauj dienā pudelēs sapildīt 18 000 litru kvasa. M. Zirnis cer, ka, sākoties vasarai, produkcijas apjomus varētu kāpināt. Ja būs pieprasījums, ražotāji gatavi kvasu pildīt arī cita tilpuma pudelēs.Bauskā jau tagad top vairāki bezalkoholiskie dzērieni: «Veselība», «Iesala dzēriens», «Porters». Taču tiem izmantota citādāka tehnoloģija un tos noteikti nevar saukt par kvasu. Bauskas lielveikala «Top!» vadītājas pienākumu izpildītāja Baiba Ilgavīze «Bauskas Dzīvei» paskaidroja, ka pircēji joprojām galveno uzmanību pievērš cenai: «Ekonomiskā situācija diemžēl ir tāda, ka pircēji meklē lētāko. Viņi izvēlas varbūt ne tik kvalitatīvus, bet lētākus dzērienus. Taču par «Bauskas alus» produkciju varu teikt, lai arī tā ir dārgāka, tomēr to pērk.»
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»