Pasažieri neapmierināti ar samazināto reisu skaitu

Pasažieru pārvadājumus Bauskas–Rīgas maršrutā ar 1. augustu atsāka veikt vietējais uzņēmums SIA «Aips». Mainījies pārvadātājs, veikti grozījumi braukšanas sarakstā.Pirmā diena Rīgas līnijā uzņēmumam sākusies ar problēmām. To iemesls – samazinātais reisu skaits. Valsts SIA «Autotransporta direkcija» (ATD), nekonsultējoties ar pārvadātāju, veikusi grozījumus sarakstā. Mainīts sarakstsPasažieri īpaši izjūt viena rīta reisa trūkumu. Par to viņi 1. augustā vēstīja Latvijas Radio, arī «Bauskas Dzīvei». Mārīte Pučeka, kas strādā Rīgā, pastāstīja, ka pirmdienas rītā nokļūšana no Iecavas galvaspilsētā viņai atgādinājusi murgu: «Pieturā stāvēja vairāki desmiti cilvēku. Skaidrs, ka autobusā, kurš jau no Bauskas bija pilns, visi sakāpt nevarēja. Tie, kas iekļuva, nepilnu stundu ceļā pavadīja saspiesti, bija pārguruši. Pārsvarā tie ir ļaudis, kas brauc uz darbu. Reiss noņemts, par cilvēkiem nepadomājot. Mans secinājums ir viens – tas ir vistiešākais atbalsts «dušmaņiem».»Redakcijai zvanīja vairāki baušķenieki, kuri satraukušies, ka pēdējais autobuss no Rīgas turpmāk būs plkst. 21.50, nevis kā ierasts plkst. 22.50. SIA «Aips» valdes loceklis Uldis Kolužs uzsver – sarakstu sastādījusi ATD: «Viņi nav domājuši ne tikai par pasažieriem, bet arī par uzņēmēju. Pēdējais autobuss no Bauskas iebrauc Rīgā plkst. 22.40, bet Bauskā tam jāatgriežas bez pasažieriem. Mēs tādas aplamības neatbalstām. Izbraucot no Rīgas, autobuss piestās līdzās iekāpšanas platformai, iekšā laukumā iebraukt mums aizliegts, un ļaus sakāpt braucējiem. Tā kā šis reiss mums nav sarakstā iekļauts, maksu par braukšanu neņemsim.» Atbild direkcijaIzveidojušos situāciju «Bauskas Dzīve» lūdza skaidrot ATD. Preses sekretāre Sandra Maļuha teic, ka maršrutu Rīga–Bauska bija iecerēts reorganizēt jau aprīlī: «Tad arī bija paredzēts slēgt pirmo reisu no Bauskas (plkst. 4.45) un pēdējo reisu no Rīgas (plkst. 23). Līgums ar pārvadātāju tika slēgts saskaņā ar piedāvājumu cenu aptaujai. Tā kā cenu aptaujas rezultātā šo maršrutu ar 1. augustu sāk apkalpot SIA «Aips», kurai pēc pēdējā reisa izpildes uz Rīgu ir nepieciešams atgriezties Bauskā, tika noslēgta vienošanās starp direkciju un SIA «Aips» par reisa atklāšanu plkst. 23 no galvaspilsētas.»Tādējādi direkcija atzīst, ka sarakstu sastādīšana bijusi kļūdaina, tomēr atbildību par to neviens neuzņemas. Šoferi arī no «B-bus»Atsākot darbu Rīgas maršrutā, uz «Aips» pārnākuši strādāt vairāki šoferi, kas līdz šim brauca ar «B-bus» autobusiem. Agris Alksnis pastāstīja, ka pārmaiņas, arī neziņa rada nelielu stresu, bet tas ar laiku pāries. Pašreizējais autobuss esot nedaudz vecāks, taču pietiekami komfortabls.«Aips» šoferus ieģērbis zaļos kreklos, pasažieri to uzreiz ir pamanījuši. Agris Spuris, kuram šofera stāžs ir 42 gadi, arī pieņemts darbā uzņēmumā no «B-bus». Viņš uzskata, ka nav reāli reisu veikt stundā un desmit minūtēs. Autobuss, kuram Bauskā no Rīgas 1. augustā bija jāpienāk plkst. 9.10, kavējās desmit minūtes. A. Spuris stāsta – tas ceļu remonta dēļ Iecavā. Turklāt šajā posmā drīz sāksies vēl viens remonts pie Ķekavas, tādējādi iekļaušanās grafikā būs vēl neiespējamāka.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»