BauskasDzive.lv ARHĪVS

Ūdenssaimniecības būvdarbi Slimnīcas ielā sasnieguši autoostu

Uldis Varnevičs

2012. gada 11. augusts 08:05

804
Ūdenssaimniecības būvdarbi Slimnīcas ielā sasnieguši autoostu

Vēl četrās Bauskas ielās - Slimnīcas, Kalēju, Saules un Rīgas ielā - aktīvi ritēs ūdenssaimniecības rekonstrukcijas projektā plānotie būvdarbi.Satiksmes dalībnieki būvdarbu dēļ īpašas neērtības pagaidām nav jutuši. Pavisam drīz darbi ritēs nozīmīgajā Slimnīcas un Zaļās ielas krustojumā līdzās autoostai. Te aptuveni divas nedēļas būs jārēķinās ar satiksmes ierobežojumiem. «Autobusu satiksme būs tieši tāda pati kā līdz šim. Galvenā iebrauktuve autoostā jau ir slēgta, autobusi virzās pa taksometru laukumu. Šoferiem nav viegli, bet pasažieri to nejutīs. Tiem, kas dosies uz Grenctāles pusi, būs jāsamierinās ar to, ka autobuss apmet loku pa apli pie lielveikala «Rimi». Kreisais pagrieziens pie Bauskas autoostas ir ļoti ass un neērts, drošāk ir braukt šādu loku,» stāsta Bauskas autoostas pasažieru pārvadājumu daļas priekšnieks Jānis Kļaviņš. «Ar autoostas vadību visu esam saskaņojuši,» saka SIA «Laterna» būvdarbu vadītājs Nikolajs Ņesterenko. Par satiksmes organizācijas iespējām interesējās Bauskas autoostas vadība un tirdzniecības centra «Eila» pārstāvji, stāsta darbu vadītājs. Autobusu satiksmes problēmas ir atrisinātas, bet vieglajām mašīnām satiksme darbu zonā pa dienu būs slēgta.  Kādu laiku nevarēs piebraukt pie veikaliem «Supernetto» un «Eila». Pircēji mašīnas varēs atstāt ceļa malā vai stāvlaukumā līdzās viesnīcai. Vakarā un naktī iela satiksmei būs atvērta. «Ātrajai palīdzībai un citam svarīgam transportam ceļu mēs dosim,» sola N. Ņesterenko. Slimnīcas ielā veicamo darbu izpildes laiku nav iespējams precīzi paredzēt. Būvdarbus var ietekmēt dažādi apstākļi, arī lietus. «Caurules jāiegulda vēl aptuveni simts metru garumā. Dienā sakārtojam desmit metrus. Strādāt nav viegli - tranšeja ir piecus metrus dziļa. Mēs vienlaikus zemē guldām trīs veidu caurules - ūdenim, kanalizācijai un lietus kanalizācijai,» skaidro būvdarbu vadītājs. Pie autoostas nevajadzēšot tik dziļi rakt, tāpēc darbi varētu ritēt ātrāk - iecerēto plānots paveikt divās nedēļās. Zaļo ielu būvdarbi neskars. Turpinās ielu asfaltēšana un pieslēgumu rakšana citās ielās. Būvdarbi ir sākušies Kalēju ielā, tie skars arī Saules un Rīgas ielu. Dambja ielā taps jauna sūkņu stacija.