«Bauskas Dzīve» jautā

Kā vērtējat ieceri par agresīvo skolēnu izolāciju?LAIMA ĀBOLIŅA, pensionāre:– Neesmu šajā jautājumā iedziļinājusies, taču ir tāda problēma. Vai tas būtu jāatrisina ar mājapmācību, neesmu pārliecināta.GUNTA LŪKA, audzina bērnu:– Nevajag izolēt. Kā psihologiem, tā arī vecākiem un skolotājiem jāstrādā ar viņiem. Šādi bērni visu laiku ir jānodarbina.AIVARS SĒJĀNS, strādā ārzemēs:– Dzīvoju Anglijā. Mazbērns ir hiperaktīvs, bet tādēļ viņš netiek norobežots. Tur visi bērni mācās kopā – gan normālie, gan tie, kam ir kustību vai kādi citi traucējumi.AIVARS AUSTERS, tirdzniecības pārstāvis:– Tas nav atrisinājums. Problēma ir dziļāka, tā atspoguļo sociālo situāciju valstī.RITA MEŠKAUSKA, 12. klases absolvente:– Domāju, ka tas nepalīdzētu, drīzāk vēl problēmu saasinātu.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»