Pētījums: Visvairāk sievietes un vīriešus Latvijā iepriecina algas paaugstinājums

Visvairāk sievietes un vīriešus Latvijā iepriecina algas paaugstinājums, profesionālā atzinība, ceļošana un sekss, liecina pētījumu kompānijas "GfK Baltic" veiktais ikgadējais Valentīna dienas pētījums par sieviešu un vīriešu iepriecinājumiem.Latvijas sievietes un vīrieši pietiekami labi arī zina, kas iepriecina pretējo dzimumu, tomēr, domājot par pretējo dzimumu iepriecinošām situācijām un lietām, kopumā iedzīvotāji biežāk pārvērtē dažādu iepriecinājumu nozīmi otra dzīvē. Sievietes, salīdzinot ar vīriešu pašnovērtējumu, ievērojami pārvērtē tādu lietu kā labas maltītes, labas mašīnas, braukšanas ar mašīnu, smēķēšanas, seksuāla rakstura filmu un komandēšanas iepriecinošo nozīmi vīriešu dzīvē. Savukārt vīrieši nezina, ka sievietēm sekss spēj sniegt lielāku iepriecinājumu nekā laba kosmētika, iepirkšanās. Sievietes visvairāk iepriecina algas paaugstinājums, profesionāla atzinība, ceļošana un pretējā dzimuma komplimenti. Tomēr vīrieši par sieviešu lielākajiem iepriecinājumiem domā nedaudz atšķirīgi. Lai arī pirmajās pozīcijā kā sieviešu iepriecinājumus vīrieši ierindo algas pielikumu un pretējā dzimuma komplimentus, tomēr viņi uzskata, ka sievietēm nedaudz lielāku iepriecinājumu par seksu vai profesionālo atzinību sniedz pretējā dzimuma komplimenti, laba kosmētika un iepirkšanās. Viņi arī ir pārliecināti, ka vienlīdz lielu prieku sievietēm spēj sniegt ceļošana un sekss. Savukārt vīriešu iepriecinājumu topā ir algas paaugstinājums, profesionāla atzinība un sekss. Pēc sieviešu domām, vīriešu iepriecinājumu pirmajā trijniekā ir laba mašīna, algas paaugstinājums un sekss. Sievietes ir pārliecinātas, ka mašīna vīriešiem sniedz pat lielāku iepriecinājumu nekā sekss, algas pielikums un profesionālā atzinība. Pie tam viņas, salīdzinot ar vīriešu pašnovērtējumu, ievērojami pārvērtē tādas lietas kā labas maltītes, labas mašīnas un braukšanas ar mašīnu, smēķēšanas, seksuāla rakstura filmu un komandēšanas iepriecinošo nozīmi vīriešu dzīvē. Toties nepietiekami augstu viņas novērtē, cik ļoti vīriešiem patīk ceļot, labs apģērbs, laba kosmētika un lasītprieks. Pētījums veikts no 6.februāra līdz 10.februārim, aptaujājot 1028 respondentus. Pētījumu kompānija "GfK" ir piektā lielākā pētījumu aģentūra pasaulē, "GfK" grupā ietilpst vairāk nekā 150 kompānijas, kuras darbojas vairāk nekā 90 valstīs visā pasaulē.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»