Pasaules vērtīgākais zīmols - "Google"

Kompānijas "Millward Brown Optimor" izveidotajā 100 pasaules vērtīgāko zīmolu reitingā pirmo vietu ieņēmis interneta meklēšanas sistēmas kompānijas "Google" zīmols, kura vērtība sasniedz 86,06 miljardus dolāru (38,04 miljardus latu), raksta "Lenta.ru".Arī pirms gada izveidotajā reitingā "Google" ieņēma pirmo vietu, bet gada laikā šī zīmola vērtība palielinājusies par 30%. Otrajā vietā ierindojies ASV "General Electric" ar 71,38 miljardiem dolāru (31,54 miljardiem latu), bet trešajā vietā - "Microsoft" ar 70,89 miljardiem dolāru (31,33 miljardiem latu). Šo zīmolu vērtība gada laikā palielinājusies attiecīgi par 15% un 29%. Simtā pasaules vērtīgākā zīmola - "Standard Chartered Bank" - vērtība ir 6,86 miljardi dolāru (trīs miljardi latu).
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»