"Hansabankas" grupa Baltijā pāriet uz zīmolu "Swedbank"

Šoruden "Hansabankas" grupa Baltijā un tās īpašnieks - Zviedrijas banka "Swedbank" sāks pāreju uz vienotu zīmolu "Swedbank".Šāds lēmums pieņemts, lai stiprinātu banku grupas konkurētspēju Eiropā, aģentūrai LETA uzsvēra "Swedbank" vadītājs Jans Lidens.Vienota zīmola ieviešana apliecina "Swedbank" grupas ilgtermiņa plānus. Grupa turpinās darbību Baltijas reģionā, kuru uzskata par vissvarīgāko grupai kopumā. "Mūsu mērķis ir kļūt par servisa līderi tirgū, tāpēc "Swedbank" un "Hansabank" grupas Baltijā vēl vairāk apvienos labās prakses un zināšanu apmaiņu, strādājot kopā ar vienotu zīmolu," skaidro "Swedbank" vadītājs. Viņš uzsver, ka gan "Hansabank" Baltijā, gan "Swedbank" ir daudz ko mācīties vienai no otras. "Hansabank" ir vadošā banka Baltijā, un tās zīmols ir visiem labi zināms veiksmes stāsts. "Es esmu lepns par visu darbinieku ieguldījumu Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, lai sasniegtu šo rezultātu. Tagad mēs speram nākamo soli, lai turpinātu kopīgiem spēkiem stiprināt "Swedbank" grupas pozīcijas kā vadošajai bankai Ziemeļeiropā," norāda Lidens. Vienotais bankas zīmols apvienos "Swedbank" un "Hansabank" vērtības, ar mērķi stiprināt bankas konkurētspēju ne tikai katrā valstī atsevišķi, bet visā Eiropā. "Swedbank" zīmols sekmīgi ieviests jau Zviedrijā, Ukrainā, Krievijā un citviet. "Mūsu mērķis ir kļūt par izcila servisa līderi Eiropā, tāpēc apvienojamies zem vienota zīmola - "Swedbank". Mūsu ambīcija - kļūt par eksportētāju servisa izcilības jomā. Mēs pierādīsim, ka eksportēt var arī organizācijas labāko praksi un uzkrātās zināšanas. "Hansabankai" vienmēr ir bijis mērķis kļūt par labāko banku Latvijā jau no tās dibināšanas dienas. 16 pastāvēšanas gadu laikā esam kļuvuši par vadošo banku Latvijā un Baltijā, un tagad ir laiks turpināt "Hansabankas" evolūciju - kļūt par labāko servisa banku Eiropā. Mēs veidojam vēl efektīvāku un jaudīgāku pārrobežu banku, jo jau tuvākajā laikā mūsu klientiem tas kļūs aizvien aktuālāk," uzsver "Hansabankas" valdes priekšsēdētājs Māris Avotiņš. "Hansabank" un "Swedbank" jau tagad darbojas kā vienota organizācija. Jau vairākus gadus bankas vieno biznesa filozofija un vērtības, kas ir kopīgi radītas. Vienotais zīmols tiks veidots, balstoties uz tām pašām vērtībām, kas ļāva kļūt par vadošo banku Baltijas valstīs - orientāciju uz rezultātu, atvērtību, inovācijām, apņēmību veidot ilgtermiņa biznesu un nodrošināt vislabāko servisu. "Hansabank" līdz ar jaunā zīmola ieviešanu saglabās to pieredzi, kas ir bijusi tās veiksmīgas darbības pamatā līdz šim, un papildinās ar lielas un starptautiskas organizācijas pieredzi un zināšanām, kā arī piedāvātajām iespējām. Izmaiņas vērstas gan uz klientu, gan darbinieku ieguvumiem, kas nodrošinās daudz plašākas iespējas. Ar vienotu zīmolu "Swedbank" tiks veidota organizācija ar vēl augstāku konkurētspēju, kas ātrāk un efektīvāk radīs inovatīvus produktus un pakalpojumus, nodrošinās klientiem vēl izcilāku servisu un darbosies proaktīvi, tādā veidā kļūstot par izcila servisa līderi ne tikai katrā valstī atsevišķi, bet arī Eiropas mērogā. Savukārt darbiniekiem būs iespēja strādāt vēl plašākā organizācijā, kurā varēs radīt un ieviest inovācijas un dalīties labākajā praksē, tādējādi nodrošinot vēl labāku servisu klientiem. Vēl darbiniekiem būs plašākas profesionālās izaugsmes iespējas un izdevība vairot savu zināšanu vērtību. Līdz ar vienota zīmola ieviešanu "Hansabank" Baltijā un "Swedbank" turpinās ciešāku labās pieredzes apmaiņu ar kolēģiem no visas pasaules. "Swedbank" no Baltijas ir pārņēmusi labas idejas servisa un pārdošanas procesu uzlabošanā, kā arī pieredzi, kā sekmīgi darboties jaunos un strauji augošos tirgos. Savukārt "Hansabank" no "Swedbank" guvusi pieredzi, piemēram, risku vadībā un aktīvu pārvaldē. Plānotais integrācijas process atklās daudz jaunu jomu, kurās visas puses būs tikai ieguvējas no savstarpējas ideju apmaiņas. Vienots zīmols tiks ieviests šī gada rudenī. Pilns zīmola ieviešanas process ilgs aptuveni gadu un noslēgsies 2009.gada rudenī. Precīzs datums tiks paziņots rudens sākumā, kad būs noslēdzies sagatavošanās posms. Vienotā zīmola ieviešana "Hansabanka" klientiem neradīs nekādas papildu izmaiņas - visi līdzšinējie līgumi un citas saistības paliek spēkā. Šodien par pāreju uz vienoto "Swedbank" zīmolu tiks paziņots video preses konferencē no Tallinas. Rīgā pasākums plkst.12.15 notiks "Hansabankas" centrālajā ēkā Balasta dambī 1a. Video konferencē piedalīsies "Swedbank" un "Hansabank" grupas vadība - Lidens, "Hansabank" grupas vadītājs Erki Rāsuke, Igaunijas "Hansapank" valdes priekšsēdētājs Prīts Perens, Avotiņš, kā arī Lietuvas "Hansabankas" valdes priekšsēdētājs Ģiedrs Dusēvičs. Jautājumus par pārēju uz vienoto zīmolu varēs uzdot arī rīt, 22.maijā, plkst.13.30 pasākumā restorānā "Saules bura", kas atrodas "Hansabankas" centrālajā ēkā. Pasākumā piedalīsies "Hansabankas" valdes pārstāvji. "Swedbank" grupas vēsture aizsākās 1820.gadā, kad tika dibināta pirmā krājbanka Gēteborgā. Patlaban grupa darbojas ne tikai Zviedrijā, Baltijā, Krievijā, Ukrainā, bet arī Somijā, Norvēģijā, Dānijā, Spānijā, ASV, Ķīnā un Japānā. Grupā strādā vairāk nekā 22 000 darbinieku. Zviedrijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā kopā tiek apkalpoti vairāk nekā deviņi miljoni klientu - privātpersonas un 500 000 korporatīvo klientu. "Swedbank" zīmols pirmo reizi Zviedrijas tirgū tika ieviests 2006.gadā. Pagājušajā gadā "Swedbank" sāka darboties Krievijā un Ukrainā. 2005.gada pavasarī "Swedbank" grupa iegādājās 100% Baltijas "Hansabank" grupas akcijas.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»