Bauskas novadā trīs ceļu posmos atjaunos asfaltēto segumu; dāviniešiem joprojām pietrūkst dažu simtu metru asfalta seguma uz Bausku
Satiksmes ministrijas mājaslapā publicētā informācija liecina, ka Zemgalē līdz 2027. gadam valsts reģionālos autoceļus plānots atjaunot vismaz 119 kilometru garumā.
Starp prioritāri atjaunojamiem valsts reģionālo autoceļu posmiem Zemgalē, kur būvdarbus plānots sākt jau 2022. gadā, ir autoceļa P93 Jelgava–Iecava posms septiņu kilometru garumā (no 18,18. līdz 24,8. kilometram), autoceļa P87 Bauska–Aizkraukle gabals sešu kilometru garumā (no 1,92. līdz 8,38. kilometram) un autoceļa P88 Bauska–Linde posms gandrīz astoņu kilometru garumā (no 0,00. līdz 7,73. kilometram).
«Valsts reģionālo autoceļu būvniecības plāns līdz 2027. gadam paredz ievērojami uzlabot valsts reģionālo ceļu tīkla kvalitāti un savienojamību starp novadu centriem, kā arī pārrobežu autoceļus. Lai tam piesaistītu nepieciešamo finansējumu, vajadzīga mērķtiecīga plānošana, kā dēļ arī tapusi šī programma,» pauž satiksmes ministrs Tālis Linkaits.
Valsts autoceļu programmas tiek izstrādātas, balstoties uz ikgadējiem ceļu seguma stāvokļa novērtējumiem un satiksmes intensitātes datiem.
Valsts reģionālais autoceļš P87 Bauska–Aizkraukle sākas Bauskā. «Ņemot vērā seguma stāvokli no 2 līdz 3 jeb «slikts» līdz «apmierinošs», ievērojamo satiksmes intensitāti – 2229 transportlīdzekļi diennaktī – un Satiksmes ministrijas prezentēto «Autoceļu būvniecības plānu līdz 2027. gadam», 2022. gadā tiks atjaunots asfalta segums posmā no 1,92. līdz 8,38. kilometram. Jāteic, ka posmā ir konstatēti progresējoši defekti, izteikti ceļa brauktuves malās, kur nekavējoties nepieciešama seguma atjaunošana,» skaidro valsts akciju sabiedrības (VAS) «Latvijas Valsts ceļi» pārstāve Anna Kononova.
Viņa atklāja, ka 2022. gadā plānots atjaunot arī asfalta segumu P88 Bauska–Linde posmā no 0,00. līdz 7,73. kilometram, kura vizuālais vērtējums ir «1» jeb «ļoti slikts». «P88 Bauska–Linde sākums ir no krustojuma ar P87 Bauska–Aizkraukle. Pašlaik autoceļu nozarei pieejamā finansējuma ietvaros P88 Bauska–Linde grants posma pārbūve netiek plānota,» informē A. Kononova.
«Bauskas Dzīves» lasītāji izrādīja sašutumu par asfaltētā ceļa posmu uz Dāviņiem, kas tiks atjaunots, bet 650 metri līdz krustojumam uz Dāviņu ciemu kārtējo reizi paliek bez asfalta seguma. Dāviniete Iluta Kasparāne uzskata, ka šis nav tālredzīgi. «Aptuveni septiņus gadus prasām 650 metriem uzliet asfaltu. Varēja taču asfaltēt arī to mazo posmu. To jau asfaltēto posmu mēs paciestu, bet regulāri grantsceļu nepieciešams greiderēt. Kāpēc nevar saņemties un beidzot to izdarīt?» saka I. Kasparāne.
Viņai piekrīt dāvinietis Jānis Gedrovičs: «Man kā cilvēkam, kuram ir zema automašīna, ir grūti izbraukt šo mazo posmu. Bieži ceļam ir izdangātas rises, izveidotas smilšu bedres, kuras nevar apbraukt. Varēja asfaltēt un aizmirst.»
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»