Lēnā garā tiek atjaunots gājēju tiltiņš pār Mēmeli; pagaidu tiltiņa nebūs
Uz remonta laiku slēgts gājēju tiltiņš pār Mēmeli Bauskā. Daudzus vietējos iedzīvotājus satrauc tas, ka tagad jāiet vairāki lieki kilometri pa apkārtceļu, esot ļoti neērti un grūti. Tiek vaicāts par kādiem pagaidu risinājumiem.
Bauskas novada pašvaldības saimnieciskās nodaļas vadītājs Jānis Feldmanis «Bauskas Dzīves» lasītājiem skaidro: «Tiltiņa remontu plānots pabeigt līdz šī gada beigām. Pagaidu tilta uzstādīšana tik īsam laika periodam izmaksu ziņā ir pārāk augsta, tāpēc to neuzliks. Iedzīvotāji var izmantot satiksmes autobusu no pieturas «Veterinārā pārvalde», tie kursē pietiekami bieži.»
«Bauskas Dzīvei» vairāki iedzīvotāji minējuši, ka situācija gados vecākiem cilvēkiem ir tiešām sarežģīta, aicina pašvaldību un uzņēmējus padomāt par biežāku speciāla autobusiņa kursēšanu, nesmādēšot arī, ja kāds ar laivu celtu pāri Mēmelei. Kaut, piemēram, kartupeļu stiepšana no tirgus pa apkārtceļu esot tiešām smags pārbaudījums senioriem.
«Bauskas Dzīvei», vairākas dienas apmeklējot gājēju tiltiņu, ne reizi nav izdevies tur ieraudzīt strādājam meistarus, ne arī viņus satikt, arī vakar pēc pulksten 13 tur bija kluss un tukšs.
Kā jau iepriekš vēstīts, iepirkumā par gājēju tilta pār Mēmeli Bauskā atjaunošanas projektēšanu, autoruzraudzību un būvdarbu veikšanu tiesības slēgt līgumu ieguvusi «M. A.-TAKA-7», kuras piedāvājums bija vienīgais un piedāvātā līgumcena noteikta 186 560 eiro (bez PVN), liecina Iepirkumu uzraudzības biroja publicētā informācija.
SIA «Inženierbūve» ekspertu atzinumā pausts, ka gājēju tilta galveno nesošo elementu (balstu/pilonu un laiduma konstrukcijas nesošo trošu) tehniskais stāvoklis no nestspējas viedokļa pašlaik ir apmierinošs. Sliktākā stāvoklī ir būves nesošie elementi – pakari, šķērsstieņi, koka garensijas un ietves konstrukcijas (augšteces puses pakari stipri deformēti, pastāv to noturības zaudēšanas risks, atsevišķi pakari izslīdējuši, kā rezultātā palielinās slodze uz blakus pakariem un mainās tilta ģeometrija, tērauda šķērsstieņiem korozijas dēļ samazinājies šķērsgriezuma laukums un nestspēja), tālab nepieciešami ekspluatācijas slodzes ierobežojumi. Līdz tilta atjaunošanai šeit vienlaikus nedrīkst atrasties vairāk kā desmit cilvēku.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»