Pasažieru ērtības atstāj novārtā
Kādu sestdienu, braucot uz Rīgu, mana pacietība bija galā. Autoostā iekāpšanas platformas bija ūdenī. Par cilvēkiem nemaz netiek domāts. Turklāt vairākkārt ir prasīts, lai no rīta agrajos reisos sūta autobusus ar lielajiem sēdekļiem, bet joprojām brauc zemie, grabošie. Tad jau iznāk, ka SIA «Aips» atbalsta nelegālos pārvadātājus. Ar viņiem uz Rīgu var aizbraukt ar komfortu.Vēl ļoti liela nozīme ir šoferu apģērbam. Kāpēc citu firmu šoferi brauc skaistos kreklos un vestītēs, bet «Aips» šoferi T-kreklos? Nav izprotams arī, kādēļ pēcpusdienā pēc plkst. 16 no Rīgas vispirms brauc mazais, bet pēc tam tikai lielais autobuss. Uzņēmums «Nordeka», piemēram, seko pasažieru plūsmai. Uz Preiļiem nedēļas nogalē sūta garos autobusus, nedēļas vidū normālos, bet «Aips» visu dara otrādi.Kā sapratu no publikācijas avīzē, «Nordeka» grib pārņemt Rīgas reisus. Domāju, ka tā būtu labāk. Tad tiktu vairāk domāts par pasažieriem, autobusos būtu ērta iekāpšana, ziemas periodā silti un pieklājīgāki šoferi. Un, ja tas ir ekspresis, tad arī brauktu kā ekspresis, nevis apstātos pa ceļam, kur nav pieturas.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»