BauskasDzive.lv ARHĪVS

Bauskas novada vizuālā identitāte ļoti līdzinās «Nestei»

www.bauskasdzive.lv

2021. gada 11. maijs 11:01

1176
Bauskas novada vizuālā identitāte ļoti līdzinās «Nestei»

Bauskas pašvaldības vizuālajā identitātē krāsas ir mats matā kā degvielas uzpildes stacijai «Neste», ievērojuši «Bauskas Dzīves lasītāji. «Tagad, izkarot vizuālās identitātes karogus uz Mūsas tilta, var labi pamanīt, ka sakrīt gan toņi, gan izmantotie simboli – lāsītes. Vai pašvaldība reklamē degvielas uzpildes staciju?» vaicā baušķeniece Vija.
Bauskas novada domes sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Ieva Šomina, skaidrojot šo līdzību, atzīmēja, ka asociatīvi mēs jebkuru lietu varam ar kaut ko sasaistīt.
«Ja iedzīvotājam ir radušās šādas asociācijas, mēs to nevaram ietekmēt. Identitātes toņi ir gana populāri un izteiksmīgi, tādēļ dažādās tonalitātēs tiek plaši izmantoti,» uzsver I. Šomina.
Viņa atgādina, ka Bauskas novada vizuālā identitātes izstrāde noslēdzās 2020. gada sākumā. Logotipa izstrādē bija vairāki koncepti, kas, apvienojoties vienotā, veido Bauskas novada vizuālo identitāti: burts B – bezgalības zīme, atrašanās punkta simbols elektroniskajās kartēs, dubultā līnija, kas asociatīvi saistāma ar ceļu.
«Minētā lāses forma ir atvasināta no paša logotipa kā atsevišķs elements. Par logotipa pamatkrāsu izvēlēta tumši zilā. Tumšzilais tonis ir pārmantots no Bauskas novada oficiālās simbolikas un padarīts tumšāks, lai būtu izteiksmīgāks un atšķirīgs. Simboliski to var pielīdzināt triju upju ūdeņu plūdumam. Iedzīvotāju mērķgrupas tonis ir zaļš. Tā ir dzīvības, dabas, draudzīgas vides krāsa, kas sniedz cerību un ir draudzīga dažādām auditorijām. Uzņēmējiem piešķirtais tirkīzzilais tonis ir inovāciju, unikālu ideju un radošu domu krāsa. Tā ir iedvesmojoša krāsa visiem uzņēmīgajiem. Savukārt tūrisma šķietami neizteiksmīgais pelēkais tonis ļauj izcelt krāšņo un dažādo novada tūrisma, aktivitāšu un svētku piedāvājumu, pats paliekot fonā,» skaidro I. Šomina.