BauskasDzive.lv ARHĪVS

Atkārtoti izsludināts iepirkums par Mēmeles gājēju tiltiņa pārbūvi

www.bauskasdzive.lv

2021. gada 28. aprīlis 08:14

548
Atkārtoti izsludināts iepirkums par Mēmeles gājēju tiltiņa pārbūvi

Bauskas novada pašvaldība atkārtoti izsludinājusi atklātu konkursu par gājēju tilta pār Mēmeles upi Bauskā atjaunošanas projektēšanu, autoruzraudzību un būvdarbu veikšanu, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja publicētā informācija.

Bauskas vietvara jau aprīļa sākumā veica iepirkumu, kurā pieteicās tikai  viens pretendents – SIA «M.A.-TAKA-7», piedāvājot līgumcenu noteiktajiem darbiem 165 000 eiro (bez PVN). Pārbaudot dokumentāciju, tika konstatēts, ka minētajam uzņēmumam piedāvājuma iesniegšanas termiņa pēdējā dienā – 2021.gada 7.aprīlī un lēmuma par iespējamu iepirkuma līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu pieņemšanas dienā – 2021.gada 13.aprīlī, ir Valsts ieņēmumu dienesta nodokļu parāds 2 852,47 eiro.  Saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu Bauskas novada administrācijas Iepirkuma komisija pieņēma lēmumu izbeigt atklātu konkursu.

Otrdien, 27.aprīlī, izsludināts jauns iepirkums, pretendentu piedāvājumi par gājēju tilta pār Mēmeles upi Bauskā atjaunošanas projektēšanu, autoruzraudzību un būvdarbu veikšanu tiek gaidīti līdz šī gada 13.maijam.

Plānotais darbu izpildes termiņš ir 32  nedēļas no līguma noslēgšanas dienas, tajā skaitā izstrādātā būvprojekta saskaņošana (izpildītājam šim procesam jāparedz divas nedēļas, ja nav nepieciešama dokumentācijas koriģēšana) un tajā skaitā objekta nodošana
ekspluatācijā (izpildītājam jāparedz šai procedūrai četras nedēļas).

SIA «Inženierbūve» ekspertu atzinumā pausts, ka gājēju tilta galveno nesošo elementu (balstu/pilonu un laiduma konstrukcijas nesošo trošu) tehniskais stāvoklis no nestspējas viedokļa šobrīd ir apmierinošs. Sliktākā stāvoklī ir būves nesošie elementi –pakari, šķērsstieņi, koka garensijas un ietves konstrukcijas (augšteces puses pakari stipri deformēti, pastāv to noturības zaudēšanas risks, atsevišķi pakari izslīdējuši, kā rezultātā palielinās slodze uz blakus pakariem un izmainās tilta ģeometrija, tērauda šķērsstieņiem dēļ korozijas samazinājies šķērsgriezuma laukums un nestspēja) tālab nepieciešami ekspluatācijas slodzes ierobežojumi. Līdz tilta atjaunošanai šeit vienlaicīgi nedrīkst atrasties vairāk kā desmit cilvēki.