Vecumnieku novada pašvaldībā – cita kārtība

Kase domē un pagastu pārvaldēs skaidras naudas darījumiem atvērta trešdienās
Vecumnieku novada domē un pagastu pārvaldēs kopš trešdienas, 10. februāra, noteikta cita kārtība ar tai pielāgotu darba laiku. Tas saistīts ar nepieciešamību veikt darījumus ar skaidru naudu.
Būtiskākās no darbībām ir piešķirto pašvaldības pabalstu izmaksas nodrošināšana personām, kas šādu gribu izteikušas, jo neizmanto citus norēķinu veidus, kā arī nodokļu un nodevu iekasēšana.
Reizi nedēļā
Aiga Saldābola, pašvaldības izpilddirektore, «Bauskas Dzīvei» skaidro, ka līdz turpmākajam rīkojumam kase novada domē un pagastu pārvaldēs apmeklētājiem būs pieejama vienreiz nedēļā. Tas ļaus veikt skaidras naudas norēķinus – sociālo pabalstu izmaksu, nodokļu iekasēšanu u. c. Mēneša sākumā iedzīvotāji saņēmuši paziņojumu par nekustamā īpašuma nodokli un vēlas nokārtot savas saistības, taču ne visiem pieejama internetbanka; daudzi raduši norēķināties ar skaidru naudu.
«Kase apmeklētājiem ilgstoši bija slēgta, pabalstu izmaksu tiem, kuriem nav sava norēķinu konta, veica sociālais dienests. Lai atvieglotu iedzīvotāju ikdienu, nolemts reizi nedēļā kasi atvērt skaidras naudas darījumiem, vēl stingrāk piestrādājot pie epidemioloģiskās drošības jautājumiem,» teic izpilddirektore.
Rīkojums par skaidras naudas operācijām Vecumnieku novada domes struktūrvienībās paredz, ka kase Vecumniekos un pagastu pārvaldēs Bārbelē, Kurmenē, Skaistkalnē, Stelpē un Vallē būs atvērta trešdienās, apmeklētāji klātienē tiks apkalpoti no plkst. 10 līdz 18, pusdienas pārtraukums – no plkst. 12 līdz 13. Pārējā laikā iedzīvotāji tiek aicināti izmantot internetbankas pakalpojumus.
Kurmenes pagasta pārvaldē trešdien, 10. februārī, norēķinus veica trīs iedzīvotāji – samaksāja nekustamā īpašuma nodokli, kā arī īres maksu, «Bauskas Dzīvei» teic Anita Kārkliņa, Kurmenes pagasta pārvaldes lietvede-kasiere. Arī Vecumniekos šajā dienā veikti trīs skaidras naudas darījumi, atklāj vecākā kasiere Nora Melgaile.
Katrs tiek apkalpots
Vecumnieku novada domes un pagastu pārvalžu telpas ir slēgtas, pieņemšana notiek tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Apmeklētāji ēkā tiek ielaisti pa vienam, obligāta prasība ir sejas maskas lietošana, roku dezinfekcija un reģistrācija speciāli iekārtotā žurnālā. «Ja kāds atnācis vai atbraucis bez pieteikšanās, aiz durvīm neturam, katrs tiek apkalpots. Ne visi cilvēki lasa informāciju par pašvaldības darbu ārkārtējās situācijas laikā, tāpēc ar to rēķināmies,» uzsver izpilddirektore.
Domes darbinieki, kuriem amata pienākumi to pieļauj, strādā attālināti, taču, piemēram, grāmatveži darbavietā uzturas gandrīz katru dienu; lai izvairītos no kabinetu noslodzes, darbs tiek organizēts maiņās, atzīmē A. Saldābola.
Līdz turpmākajam rīkojumam pašvaldībai adresētie dokumenti jāiesniedz elektroniski, parakstīti ar drošu e-parakstu, taču tos var atstāt arī pastkastītē pie ieejas domes un pagastu pārvalžu ēkās.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»