Karikatūra

CIK ILGI IZTURĒS RĪGA? FAKTS: Bauskas šoseja (A7) nokļūšanai uz un no Rīgas ir vienīgais ceļš ar vienu braukšanas joslu katrā virzienā, un rīta stundās aiz Ķekavas apļa sastrēgumos stāv mūspuses iedzīvotāji, kuri dodas uz darbu galvaspilsētā vai kādā citā nolūkā. Ministru kabinets 11. augustā atbalstījis Ķekavas apvedceļa būvniecību, un trīs gadu laikā tikšot atrisināta mūžīgo sastrēgumu problēma.
Bauska viena no nedaudzajām/ Latvijas pilsētām vecajām,/ Kurai nav dzelzceļa stīgu,/ Kas to vieno ar Rīgu./ Tehnikas laikmetā straujā/ Ļaudis pēc ērtībām taujā,/ Mašīnu tūkstoši veļas,/ «Korķis» briest Ķekavas ceļā./ Apvedceļš izplānots jaudīgs,/ Daudzu miljonu naudīgs./ Miķelis prāto – vai akls!/ Ievedceļš kā pudeles kakls./ Vai pilsēta uzsūkt spēs,/ Kad platceļus sabūvēs?/ Rīga, pirms gadsimtiem celta,/ Nav mašīnu burbulim lemta.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»