BauskasDzive.lv ARHĪVS

SMU «Ķirbēns» sortimentā jauni produkti

Kristians Kuzmins

2020. gada 6. marts 00:00

11
SMU «Ķirbēns» sortimentā jauni produkti

Iecavas vidusskolas, Bauskas Valsts ģimnāzijas, Bauskas 2. vidusskolas un Īslīces pamatskolas skolēnu mācību uzņēmumi 7. martā tirdzniecības centrā «Domina Shopping» piedalīsies tirdziņā «Cits bazārs».

Skolēnu mācību uzņēmumu (SMU) tirdziņu rīko izglītības organizācija «Junior Achievement Latvia» un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA). Pasākumā piedalīsies arī skolēnu mācību uzņēmums (SMU) «Ķirbēns» no Bauskas 2. vidusskolas.

«Pircējiem piedāvāsim dažādus produktus no ķirbjiem – sīrupus, sukādes un būs arī jaunums no mums – ķirbju ievārījumi un ķirbju sēklu sviests. Darbību esam aizsākuši galvenokārt tāpēc, lai iepazīstinātu sabiedrību ar ķirbju produktu lietošanas nozīmīgumu veselībai. Šajā lielajā ogā ir ļoti daudz nozīmīgu vitamīnu, kas spēj stiprināt veselību un uzlabot to,» informē SMU «Ķirbēns» vadītājs Emīls Upenieks.

«Ķirbēnam» ir tikai pirmais darbības gads, bet pieredze ir bijusi ievērojama. «Esam piedalījušies  «Cits Bazārs» pasākumos gan Rīgā, kas notika ziemā, un arī tepat Bauskā. Tirdziņā Bauskā ieguvām nomināciju «Labākā pārdošanas komanda» un arī simpātijas balvas no uzņēmumiem «Bauskas alus» un «Bauskas Dzīve». Esam arī piedalījušies labdarības tirdziņos. Liels notikums bija konkurss «Biznesa skices», kur ieguvām sesto vietu no sākotnēji pieteiktajām 90 idejām,» stāsta E. Upenieks.

Jaunie uzņēmēji vēlas lielāku uzmanību pievērst ķirbju veselīgumam. «Sākotnēji, pētot ķirbju produktu piedāvājumu, secinājām to, ka šos produktus atrast un nopirkt ir ļoti sarežģīti, tāpēc nešauboties uzsākām darbību, sākot piedāvāt patērētājiem mūsu izstrādājumus. Atsaucība un interese ar katru tirgošanās reizi arvien palielinājās. Cilvēkiem ir ļoti maz informācijas par ķirbju un to produktu nozīmīgumu. Arī nākamajā mācību gadā esam apņēmības pilni turpināt iesākto. Liels atbalsts, uzsākot darbību un strādājot uzņēmumā, ir no skolotājas Ivetas Leitlantes, kura neatlaidīgi palīdz, lai uzņēmums attīstītos,» stāsta E. Upenieks. 

7. martā pieredzējusi profesionāļu, uzņēmēju un akadēmisko spēku komanda jaunos uzņēmumus vērtēs un apbalvos septiņās nominācijās – sociāli atbildīgs uzņēmums, inovatīva biznesa ideja, labākais stends/zīmols, labākā pārdošanas komanda, komerciālākais produkts, sociālo mediju komunikācija un uz zināšanām balstīts produkts. Pasākuma «Cits bazārs» mērķis ir praktiskās uzņēmējdarbības prasmju un iemaņu pilnveidošana vidē, realizējot sava SMU preces un pakalpojumus, pilnveidojot uzņēmējdarbības prasmes.