BauskasDzive.lv ARHĪVS

Marta beigās slēgs «Swedbank» filiāli Bauskā

www.bauskadzive.lv

2020. gada 23. februāris 07:55

10576
Marta beigās slēgs «Swedbank» filiāli Bauskā

Saistībā ar klientu darījumu skaita samazināšanos filiālē klātienē un palielināšanos bankas attālināto pakalpojumu kanālos no 30. marta būs slēgta «Swedbank» filiāle Bauskā. 

«Aizvien biežāk visos Latvijas reģionos un arī pilsētās novērojam, ka samazinās klientu skaits, kuri izvēlas apmeklēt filiāles. Esam attīstījuši vairākas iespējas, kā klientiem pilnvērtīgi izmantot bankas pakalpojumus, lai uz filiālēm nevajadzētu doties,» teic «Swedbank» pārstāvis Jānis Krops.

Paredzēts, ka no 30. marta «Swedbank» pakalpojumi Bauskas apkārtnes iedzīvotājiem būs pieejami digitāli vai nepieciešamības gadījumā klātienē citā «Swedbank» filiālē, piemēram, Jelgavā, Pasta ielā 47. Iemaksas un izmaksas bankomāti pilsētā būs pieejami arī turpmāk un atradīsies līdzšinējās vietās.

J. Krops atzīmēja, ka visus bankas pamatpakalpojumus, ko izmantojam ikdienā – naudas pārskaitījumus, konta atlikuma pārskatīšanu, PIN koda maiņu, dažādus maksājumus, rēķinu apmaksu u. c., – var veikt internetbankā vai mobilajā lietotnē bez bankas darbinieka klātbūtnes. Arī tad, ja nepieciešama jauna bankas karte, var pieteikt, lai banka to atsūta pa pastu, šāds sūtījums ir drošs, jo bankas karti var aktivizēt tikai pats kartes īpašnieks. Tāpat ar internetbankas starpniecību var nokārtot daudzus ar ilgtermiņa finansēm saistītus jautājumus – sākt veidot uzkrājumus nākotnei, pieteikties mājokļa vai auto finansējumam, pieteikties dažādu veidu apdrošināšanai u. c.

Ja internetbankā neizdodas atrast atbildi un tomēr vajadzīgs bankas speciālista padoms, J. Krops aicina zvanīt uz «Swedbank» konsultāciju centru pa tālruni 67444444, kas pieejams 24 stundas diennaktī. Ja tomēr iedzīvotāji vēlas saņemt klātienes konsultāciju kādā filiālē, J. Krops aicina  pieteikt konsultāciju internetbankā – tas sniegs iespēju ieplānot konkrētu tikšanās laiku un arī izvairīties no gaidīšanas rindā.

Jautājot, kas notiks ar esošajiem «Swedbank» Bauskas filiāles darbiniekiem, J.Krops atbild: «Banka vienmēr, domājot par saviem cilvēkiem, meklē maksimāli labāko risinājumu līdzīgās situācijās. Strādājošajiem piedāvāts darbs bankas citās struktūrvienībās.»

Bauskas iedzīvotāji, «Swedbank» klienti, ir nepatīkami pārsteigti par šādu ziņu. «Vēl piektdien nācās stundu gaidīt rindā, lai saņemtu konsultāciju klātienē. Neticu, ka kredītiestādes filiālē būtu klientu trūkums. Vienkārši izrēķinājuši, ka šāda darbošanās peļņu nenes. Vispār jau likumsakarīgi, vispirms tika pārtraukti jebkādi norēķini ar skaidru naudu, tad mainīts bankas darba laiks, tagad iestādi slēgs pavisam. Jaunajiem tas grūtības nesagādās, bet vecīšiem klāsies grūtāk,» pārliecināta baušķeniece Ausma.

Saistībā ar nomnieku maiņu tirdzniecības centrā «Rimi Bauska» nav īsti skaidrs arī bankas «Citadele» filiāles liktenis. Komerciestādes Bauskas filiāles vadītāja Laura Kovaļevska gan norāda, ka uztraukumam nav pamata.« «Citadele» arī turpmāk būs pieejama Bauskas iedzīvotājiem. Kamēr turpinām aktīvi meklēt jaunas telpas, atgādinām, ka saviem klientiem esam pieejami attālināti – visu diennakti bankas lietotnē, mājas lapā un pārējos saziņas kanālos. Biznesa klientus turpinām apkalpot individuāli - braukt pie viņiem ērtajā vietā un laikā,» teic L. Kovaļevska.