«Bauskas Dzīve» jautā

Kā vērtējat savu bērnu pedagogus? Vai viņi ir autoritātes?
BAIBA LEITLANTE, restauratore:
– Skolotājs noteikti ir autoritāte, no kura audzēkņi gūst iedvesmu, paplašina redzesloku. Latvijā pedagogi netiek pietiekami novērtēti.
IGO, mūziķis:
– Par autoritāti nevar kļūt vienā dienā. Ne katrs var būt par skolotāju, jābūt īpašam talantam, zināšanām un nemitīgi sevi jāpilnveido.
VINGRA RIGASTE, pavāre:
– Vērtēju pozitīvi. Skolotājam vajadzētu būt autoritātei, bet bērnu acīs diemžēl tā vairs nav.
ANDRIS BEINĀRS, SIA «Kūdrinieks» vadītājs:
– Skolotāja darbs ir morāli smags. Šķiet, ka daudzi ir uz «izdegšanas» sliekšņa. Apgūstot jaunus izaicinājumus, zūd saikne ar skolēnu.
SANTA ŠTEINBERGA, pārdevēja:
– Skolotājiem jābūt autoritātēm, un bērniem jāciena pedagogi.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»