«AIPS» pieprasa no ministrijas 62 tūkstošus latu

SIA «AIPS», kā arī vēl četri reģionālie pārvadātāji šonedēļ iesnieguši prasību Administratīvajā rajonā tiesā (ART), lai satiksmes ministrija viņiem kompensē zaudējumus. Uzņēmums «AIPS» pieprasa no ministrijas 62 179 latus. Tā «Bauskas Dzīvi» informēja uzņēmuma vadītājs Uldis Kolužs. Šāda zaudējumu summa aprēķināta par vienu mēnesi - šī gada janvāri. To veido izdevumi, kas radušies, kompensējot strādājošo atlaišanu, kā arī neveicot pārvadājumus maršrutā Bauska - Rīga. «Mēs arī vērsāmies tiesā ar lūgumu apturēt līgumu darbību, ko valsts SIA «Autotransporta direkcija» (ATD) noslēgusi ar SIA «Jelgavas autobusu parks» un SIA «Liepājas autobusu parks,» skaidro U. Kolužs. Reģionālie autopārvadātāji lūguši tiesu pagarināt ar tiem iepriekš noslēgto līgumu darbību līdz brīdim, kamēr likumā noteiktajā kārtībā tiks atrasts uzvarētājs maršrutos, ko apkalpo pieteicēji. Pieteikumu AT iesnieguši arī pārvadātāji no Tukuma, Ogres, Aizkraukles un Jūrmalas. Kopējā summa, kas tiek pieprasīta no satiksmes ministrijas, ir aptuveni 170 000 latu. Tiesa informē, ka pagaidām reģionālo pārvadātāju pieteikums izskatīšanai nav pieņemts. Lēmumu par to, vai ierosināma administratīvā lieta, tiesa sola 3. martā. Aģentūra LETA vēstī, ka pieci pārvadātāji februāra sākumā atklātā vēstulē ATD vadību apvainoja melos un tiesas lēmumu ignorēšanā, savu rīcību piesedzot ar apakšlīgumiem. Pārvadātāju paziņojumā bija teikts: «2009. gada janvāris parādīja, ka ««Autotransporta direkcijas» vadītāja Andra Lubāna apgalvojums, ka pasažieru pārvadājumu ar autobusiem reģionālajā starppilsētu maršrutu tīklā «Centrs 1» apkalpošana nodota neitrālu pārvadātāju apkalpošanā, ir meli.» Formāli pasažieru pārvadāšanas līgumi noslēgti ar AS «Liepājas autobusu parks» un SIA «Jelgavas autobusu parks», reālā situācija ir pavisam cita. ATD pirms līguma slēgšanas labi zināja, ka šiem uzņēmumiem nav nepieciešamo finansiālo un tehnisko resursu maršrutu tīkla daļas «Centrs 1» apkalpošanai, teikts vēstulē.ATD šos apvainojumus noliedza, pārmetot uzņēmumiem izpratnes trūkumu par tiesas lēmumu. Direkcija skaidro, ka šādā ārkārtas situācijā bija tiesīga slēgt pārvadājumu līgumus uz laiku līdz diviem gadiem ar jebkuru pārvadātāju, tostarp - arī ar konkursa uzvarētājiem. Tomēr ATD izvēlējusies sākt sarunas un slēgt pārvadājumu līgumus ar tiesas procesā neiesaistītiem uzņēmumiem, kas ir atbilstoši tiesību aktu prasībām un nav pretrunā ar tiesas lēmumu.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»