BauskasDzive.lv ARHĪVS

Modernizē klientu apkalpošanas centru

Uldis Varnevičs

2018. gada 23. oktobris 00:00

84
Modernizē klientu apkalpošanas centru

Aizvadītajā nedēļā daļu iedzīvotāju uztrauca fakts, ka tirdzniecības centrā «Rimi» mobilo tālruņu operatora «Bite» apkalpošanas centra vietā parādījās izkārtne «Norvik banka». Tomēr uztraukumam, ka «Bite» slēdz apkalpošanas punktu Bauskā, nav pamata.

Apkalpošanas punkts gluži vienkārši pārvietojies no vienām telpām uz citām tirdzniecības centra otrā pusē. «Bites» sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Karīna Javtjušenko informē, ka uzņēmums investējis 50 tūkstošus eiro klientu apkalpošanas centra modernizēšanā Bauskā.

««Bite» aktīvi attīsta klientu servisu, pakāpeniski pārveidojot visus apkalpošanas centrus – padarot tos plašākus, digitālākus, apmeklētājiem draudzīgākus,» stāsta K. Javtjušenko. Viņa skaidro, ka vieta mainīta arī tāpēc, ka apmeklētāju plūsma ikdienā ievērojami pārsniedza līdzšinējās platības  kapacitāti.

23 kvadrātmetru lielajā telpā ik mēnesi apkalpoti vidēji 5500 cilvēku, tāpēc klientiem nereti bija jāstāv rindā, lai iegādātos kārotās preces un pakalpojumus vai saņemtu konsultācijas.
 
«Jauno klientu apkalpošanas centru Bauskā veidojām tā, lai tajā ikviens interesents varētu saņemt visus mūsdienās nepieciešamos tehnoloģiju risinājumus un vēl vairāk. Pieejams ļoti daudzveidīgu viedpalīgu klāsts – gan aktīvam dzīvesveidam, gan mūzikas baudīšanai, izklaidei, mājokļa drošībai un tamlīdzīgi. Lielāko daļu ierīču, tostarp populārās bezvadu novērošanas kameras, tagad var ne vien iegādāties, bet arī izmēģināt,» skaidro «Bites» klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Oksana Stankeviča.

Uzņēmuma pārstāvji informēja, ka pērn kopējais mobilā interneta patēriņš Bauskas novadā vien palielinājās par 85 procentiem. Vidējais interneta patēriņš mobilajos telefonos uz vienu lietotāju «Bites» tīklā šajā novadā pašlaik ir 3,2 gigabaiti mēnesī, bet citās ierīcēs, piemēram, datoros, – 35 gigabaiti mēnesī.