Biļešu cenas nesamazinās

Maršrutā Rīga-Bauska biļešu cenas paliek līdzšinējās. Parastajos reisos brauciens maksā divus latus, ekspreša autobusos 2,60 latu. Tā «Bauskas Dzīvei» apstiprināja Bauskas autoostas pasažieru pārvadājumu daļas vadītājs Jānis Kļaviņš.Aģentūra LETA bija izplatījusi informāciju, ka no 1. maija dažviet Latvijā būtiski samazināta braukšanas maksa ekspreša autobusos. Tas izrādās ir tikai a/s «Nordeka» apkalpotajās līnijās. Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācijas prezidents Pēteris Salkazanovs «Bauskas Dzīvei» pauda pārliecību, ka starppilsētu maršrutos eksprešu reisus vajadzētu likvidēt pilnībā. Tas palielinātu iedzīvotāju iespējas izmantot sabiedrisko transportu. «Cik bieži nav gadījumi, ka cilvēks paliek stāvam pieturā, bet viņam garām aiztraucas tukšs ekspreša maršruta autobuss. Mūsdienu ekonomiskajā situācijā, kad svarīgs ir katrs pasažiera samaksātais lats, tā ir izšķērdība. Cieš no šādas kārtības ne tikai uzņēmēji, bet arī iedzīvotāji,» pārliecināts P. Salkazanovs. Viņš arī apliecināja, ka maršrutā Jelgava-Rīga nav vairs ekspreša reisu. Jebkurā reisā biļete no Rīgas līdz Jelgavai maksā 1,50. Valsts SIA «Autotransporta direkcija» Sabiedriskā transporta daļas vadītājs Raimonds Timma skaidro, ka Bauskas maršrutā vēl ir saglabāti uz Rīgu četri rīta un uz Bausku četri vakara ekspreši. «Tā bija pārvadātāja, arī braucēju vēlme ekspreša maršrutus pārveidot par parastajiem. Tādējādi arī baušķeniekiem nokļūšana Rīgā teju ar visiem autobusiem maksā divus latus. Nesaku, ka šis lēmums ir galīgs. Pašlaik to varu nosaukt par sezonālu risinājumu. Analizēsim pasažieru plūsmu, uzklausīsim viedokļus, ja būs pamatoti argumenti, eksprešu skaitu varēsim palielināt,» tā R. Timma. «Bauskas Dzīves» portālā pasažieru viedokļi ir dažādi. Daudzi uzskata, ka daži ekspreša reisi, kas ļautu galvaspilsētā nokļūt ātrāk, nepieciešami arī dienas vidū. SIA «Aips» valdes loceklis Uldis Kolužs, kura vadītais uzņēmums no 1. janvāra vairs nestrādā Rīgas maršrutā, pārliecināts, ka ekspreši nepieciešami arī pa dienu, ne tikai agrās rīta un vēlās vakara stundās: «Pārvadātājam jāstrādā elastīgāk, jāpētī pasažieru plūsma, jāiegādājas dažādas ietilpības autobusi. Šādi strādājot, ekspreša reisi var būt rentabli,» tā U. Kolužs.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»