Bauskā tiekas starptautiskas programmas dalībnieki

Otrdien, 27. jūnijā, Bauskas 2. vidusskolā tikās programmas «Erasmus» koordinatori. Viņi sprieda par gatavošanos starptautiskam teatralizētam pasākumam «Meet Film Festival».
Bauskas 2. vidusskola iesaistījusies «Erasmus» projektā «Grāmatu treilers un videostāstu stāstīšana: kā mācīt un mācīties novērtēt lasīšanu». Trijās dalībvalstīs rīkotas koordinatoru tikšanās, kur pārrunāta projekta gaita. Tās aizvadītas Grieķijā, Rumānijā un 27. jūnijā – Latvijā, Bauskā, laikrakstu «Bauskas Dzīve» informē projekta koordinatore baušķeniece Irēna Kalniņa.
Projekts notiek «Erasmus+» stratēģiskās partnerības skolu izglītības sektorā. Tajā iesaistījušās sešas skolas un tikpat valstu – Itālija, Spānija, Rumānija, Grieķija, Anglija un Latvija. Itālija ir vadošā partnere. Projekta ideja ir lasītprasmes veicināšana sākumskolā, IT lietojums prasmju attīstīšanā un izglītības kvalitātes uzlabošana. Lai skolēnus motivētu lasīt, nolemts izmantot grāmatu treilerus. «Mērķis ir kombinēt pamata un transversālās prasmes (tās, kas sevī ietver prasmes darboties ar IT tehnoloģijām atbilstoši laikam – red. piezīme), radot inovatīvu mācīšanās vidi,» skaidro Bauskas 2. vidusskolas angļu valodas pedagoģes Irēna Kalniņa un Inga Grišule.
Iecerēts, ka skolēni izlasīs grāmatu un par to uzņems trīs minūšu īsfilmu, ko demonstrēs pasākumā «Meet Film Festival». Šāds festivāls ir jaunums, tas notiek aptuveni četrus gadus.
I. Grišule kopā ar bērniem apmeklējusi divus festivālus, kuros notika dažādas nodarbības. «Tā ir kā grāmatu reklāma bērniem. Itālijas festivālā bija trīs mūsu skolas audzēkņi, Anglijā viesojās divas skolnieces,» informē I. Grišule, piebilstot, ka nākamais festivāls paredzēts septembrī Spānijā. Projekta dalībnieki ir bērni vecumā līdz 16 gadiem, Bauskas 2. vidusskolu pārstāv piekto un sesto klašu audzēkņi.
Projekta dalībnieku un skolotāju pirmā tikšanās bija 2. un 3. decembrī Itālijā, Mazara del Vallo. Tās laikā labāk iepazīta projekta ideja un veicamie pienākumi.
«No šī projekta ir reāls ieguvums. Bērni apgūst svešvalodas, mācās lasīt domājot līdzi, jo bieži vien viņi tikai izlasa, bet neprot par to pastāstīt. Dalībnieki komunicē, tiek iepazītas citas kultūras un izmantotas modernas tehnoloģijas. Sākumā skolēni ir nobijušies, taču, pārkāpjot barjeru, ir priecīgi par iesaistīšanos darbos un mācībās. Šī ir laba metode, kā bērniem iemācīt to, ko viņiem ir grūti izdarīt. Montēšanā nepieciešams profesionāļu padoms. Filmēšanas un montēšanas gaitā visvairāk palīdzēja mūsu skolas šī gada 9. klases absolvents Aigars Miķelsons,» stāsta I. Kalniņa.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»