Apkalpos tikai pa telefonu vai internetā

Pārtraukta «Latvenergo» klientu apkalpošanas centra darbība Bauskā, Pionieru ielā 2. Iemesls – klientu apkalpošanas centru optimizācija visā Latvijā. Informē a/s «Latvenergo» ārējās komunikācijas daļas projektu vadītāja Ilvija Līvmane: «Rūpīgi izvērtējot dažādu klientu apkalpošanas kanālu noslodzes un izmaksu efektivitāti, esam spiesti optimizēt klientu apkalpošanas centru skaitu Latvijā un pakāpeniski aizstāt tiešos klientu apkalpošanas kanālus ar izmaksu ziņā efektīvākiem un vienlaikus klientiem pieejamākiem, draudzīgākiem apkalpošanas veidiem. Tāpēc tiek pārtraukta a/s «Latvenergo» klientu apkalpošanas centra darbība Bauskā, Pionieru ielā 2.»Praktiski visus jautājumus esot iespējams atrisināt, zvanot klientu servisam pa tālruni 80200400. I. Līvmane aicina izmantot klientu pašapkalpošanās portālu www.e-latvenergo.lv. Portālā klienti var bez maksas norēķināties par elektroenerģiju, apskatīties savu maksājumu vēsturi, izdrukāt norēķinu kvītis vai dažādas a/s «Latvenergo» iesniegumu veidlapas, izmantot citas iespējas.«Bauskas Dzīve» pārliecinājās, ka šo ēku 1. jūlijā pameta arī apdrošinātāju grupa «Ergo».
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»