BauskasDzive.lv ARHĪVS

Bankas rod klientiem arvien jaunus piedāvājumus

Vilnis Auzāns

2016. gada 13. decembris 11:11

1513
Bankas rod klientiem arvien jaunus piedāvājumus

Banku konkurence Bauskā ir sīva. Mazpilsētā par klientiem cīnās «SEB banka» un «Swedbank». Pilsētā ir bankas «Citadele» filiāle, kā arī «Norvik bankas» norēķinu vieta.

Tādējādi katra finanšu iestāde meklē jaunus piedāvājumus esošo klientu noturēšanai un jaunu piesaistei. Par novitātēm savā uzņēmumā stāsta akciju sabiedrības «Citadeles banka» Rietumu reģiona vadītāja Baiba Freināte. Pieskatot privātpersonu apkalpošanu Rietumu reģionā, B. Freināte vienlaikus uzrauga arī Bauskas filiāles darbu. Mūsu pilsētā viņa ierodas pāris reižu nedēļā, mērojot ceļu no Talsiem.
Automašīnā baņķiere aizvada nepilnas divarpus stundas.

«Izmantojot tālruņa brīvroku sistēmu, es veicu dažādus darba uzdevumus. Taču labprātāk laiku ceļā pavadu, klausoties klasiskās mūzikas ierakstus. Tā sanācis, ka arī vīram darbs ir plašā teritorijā, tostarp Bauskas apkaimē, tādēļ dažreiz šurp braucam kopā,» nelielu ieskatu savā darba režīmā sniedz B. Freināte.

Stāstot par saviem pienākumiem, viņa uzteic četras Bauskas filiāles darbinieces, kuras ir pieredzējušas speciālistes. Komanda nemitīgi strādā, piedāvājot klientiem jaunus produktus, kā arī uzlabojot pašreizējo pakalpojumu kvalitāti. Atzinīgas atsauksmes saņemtas par bankas piedāvājumu pāris minūšu laikā izvērtēt klienta kredītspēju. Izmantojot pieeju dažādākajām datubāzēm, bankas darbinieki izanalizē klienta iespējas saņemt un pēc tam bez problēmām atmaksāt kredītu. Šajās situācijas izvērtēšanas sarunās nereti tiek rastas arī pārkreditēšanas iespējas. Apvienojot maksājumus, jaunais kredīta dzēšanas plāns dažkārt ļauj ietaupīt pat vairākus desmitus eiro.

Interese ir par bezkontakta bankas kartēm. «Citadele» tās gatavojas ieviest nākamā gada pirmajā pusē. Reģionu iedzīvotājiem noderīga ir bankas karte ar tajā iekļautu e-talonu. «Sākotnēji bijām domājuši, ka šo pakalpojumu izmantos galvenokārt rīdzinieki. Taču izrādās, ka reģionu iedzīvotājiem tas ir pat vairāk saistošs. Rīdzinieki jau ir atraduši sev ērtākos talonu iegādes un norēķinu par sabiedriskā transporta izmantošanu veidus. Mūsu karte ar tajā iekļauto e-talonu ļoti ērta izrādījusies tiem, kuri uz galvaspilsētu atbrauc pāris reižu mēnesī vai pat gadā. Nav jāmeklē kiosks, kur nopirkt talonu, nav jāpārmaksā, braukšanas biļeti iegādājoties pie šofera. Pie termināla pieliec bankas karti un reģistrējies braucienam. Vakarā no konta atskaitīs iztērēto summu,» priekšrocības izskaidro B. Freināte.