Remontēs ceļu uz Ozolaini

Valsts akciju sabiedrība (VAS) «Latvijas Valsts ceļi» iecerējusi šoruden Bauskas novadā veikt ceļa no Vecsaules uz Ozolaini remontu. Tomēr 50 metru grants seguma asfaltēšanai līdz pašvaldībai piederošajam ceļam valsts līdzekļus neatrod.
VAS «Latvijas Valsts ceļi» komunikācijas daļas vadītāja Anna Kononova «Bauskas Dzīvi» informēja, ka remonts iecerēts ceļa Bauska–Aizkraukle deviņus kilometrus garā posmā no pagrieziena uz Jaunsauli līdz Ozolainei.
Pārbūvēs krustojumu
Viens no lielākajiem darbiem būs krustojuma uz Bauskas–Aizkraukles ceļa pārbūve. Te paredzēts paplašināt ceļa sadalošās joslas un uzlikt jaunas apmales. No krustojuma būvniecības darbi secīgi turpināsies uz vietējās nozīmes ceļa līdz pat Ozolainei. Šajā posmā paredzēta asfalta profila labošana, ceļa klātnes iesēdumu remonts, izlīdzinošās kārtas un dilumkārtas būvniecība. Pasažieru ērtībām tiks uzceltas četras jaunas pieturvietas un izbūvēts viens autobusu paviljons.
Lai izbūvētu krustojumu un ceļa posmu, izsludināts iepirkums. Tuvāko nedēļu laikā gaidāma pretendentu piedāvājumu saņemšana un izvērtēšana. Ceļa būvniecības darbus finansēs no valsts budžeta. Darbu pabeigšanas termiņš atkarīgs no tā, cik ātri būs iespējams noslēgt iepirkumu, un laika apstākļiem. Ja viss ies raiti, iespējams darbus pabeigt jau šogad.
Daudz kravas mašīnu
Vecsaules pagasta pārvaldes vadītāja Līga Vasiļauska bija priecīga, uzzinot par šīm iecerēm. «Bauskas Dzīvei» viņa uzsvēra, ka šī brauktuve tiešām gaida remontu: «Ceļš te vienos ielāpos. Kapitāli remontēts tas, manuprāt, nav kopš izbūves. Ir novērots, ka pēdējā laikā te palielinās satiksmes intensitāte. Vairāk brauc ne tikai vieglie automobiļi, bet arī smagsvara transports. Tās ir mašīnas no kūdras ieguves uzņēmuma. Neērtības sliktais ceļš rada arī sabiedriskajam transportam.»
Uzzinot par šī ceļa posma remontu, «Bauskas Dzīve» vēlējās noskaidrot, vai melnais segums netiks uzklāts 50 metrus garā posmā pirms Ozolaines. Kā zināms, valsts ceļam asfalts beidzas, bet pašvaldība uzklājusi melno segumu uz sava ceļa 50 metrus pēc tam.
A. Kononova skaidro, ka šis mazais ceļa posms tā arī paliks neasfaltēts: «Projektā paredzēts veikt remontdarbus tikai uz tā posma, kas ir asfaltēts. Respektīvi, remontēts tiek asfalts. Savukārt tie 50 metri ir grantsceļš, un, lai to pārvērstu par asfaltētu ceļu, nepieciešami pavisam citi darbi un cits projekts.»
Nesaimnieciska rīcība
L. Vasiļauska šādu valsts ceļa īpašnieku rīcību nosauc par nesaimniecisku: «Laikā, kad uz vietas būs visa ceļa būves tehnika, būvmateriāli, nesalabot 50 metrus ir neloģiska, nesaimnieciska rīcība. Kāpēc asfalta segums beidzies 50 metrus pirms pagrieziena uz Ozolaini, tam nav nekāda pamatojuma. Vecie vīri smej, ka padomju laikos kādam pietrūcis vienas kravas asfalta, tādēļ šis gabaliņš palicis neizbūvēts. Tagad varēs braukt pa labu, saremontētu ceļu, un tad pēkšņi asfalts beigsies, lai pēc pārdesmit metriem tas atkal atsāktos. Kur te loģika?» dusmīga un neizpratnes pilna par valsts atbildīgo speciālistu rīcību ir L. Vasiļauska.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»