Gūst panākumus reklāmu konkursā

Iecavas vidusskolas audzēkņu veidotās reklāmas ieguvušas vairākas balvas radošo ideju konkursā «Cita Holivuda».Iecavas vidusskolas 10. klases audzēknes Elīnas Kļavenieces plakāts atzīts par labāko sociālās reklāmas kampaņai «Iestādi savu koku!», informē konkursa rīkotāja biznesa izglītības biedrība «Junior Achievement Latvija».E. Kļavenieces veidotais plakāts «Aizbiedē smoga spoku – iestādi savu koku!» ar konkursa atbalstītāja uzņēmuma «Latvijas Valsts meži» svētību tiks izstādīts «Clear Channel Latvia» vides stendos.Šai kampaņai veidotais 7. klases skolnieces Andas Vaičekones plakāts tika atalgots ar 1. vietas diplomu, 11. klases audzēkņu Lauras Arājas un Lauras Liepiņas zīmējumi – ar 3. vietas diplomiem.Savukārt 12. klases audzēknes Evas Rampānes teksts atzīts par labāko «Eiropas hitu radio» pašreklāmai un regulāri skanēs ēterā.Sociālās zīmēšanas kampaņā 1. – 4. klašu grupā «SEB bankas» balvas ieguva Īslīces vidusskolas audzēkņi Rihards Aleksandrovs un Annemarija Jelinska, precizē informācijas avots - SEB banka.Konkursam «Cita Holivuda» bija iesniegti 950 reklāmas darbi, no tiem 260 kampaņā «Iestādi savu koku!» un ap 100 radio pašreklāmas tekstu.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»