Ģimnāzisti demonstrē oriģinālas galda spēles

Bauskas Valsts ģimnāzijas 7. klašu audzēkņi vizuālās mākslas stundās radījuši interesantas galda spēles. Trešdien, 25. februārī, tās testēja īpaša žūrija.
Atraktīvi un smieklīgi uzdevumi, āķīgi izziņas jautājumi un jautras situāciju izspēles – to visu pašu izdomātajās spēlēs prezentēja 7.a un 7.b klases audzēkņi. «Lieliska skolotāja ideja, ko skolēni radoši īstenojuši. Bērniem, izstrādājot savas spēles, piemīt kāda fantastiska iezīme – atšķirībā no pieaugušajiem viņi nezina, kas ir nepareizi. Tādēļ arī te dažas idejas sākotnēji varbūt šķiet nepareizas, bet bērni tās spēj pasniegt tik aizraujoši, ka tu sāc domāt – kaut kas tajā visā ir,» tā divās mācību stundās prezentētos skolēnu darbus vērtē Latvijā lielākās spēļu izdevniecības SIA «Brain games» direktors Raivis Kalniņš.
Spēļu veikala «Ludo» vadītājs Jānis Grunte arī uzteica ģimnāzistu izdomu un ideju daudzveidību. Skolēniem viņš vēlēja nemest pie malas savas iesāktās spēles, papildināt, uzlabot tās. Tādējādi viņi var radīt oriģinālas dāvanas draugiem, izmantot pašu veidotās spēles savās ballītēs.
Pateicoties skolēniem par radošumu, SIA «Brain games» pārstāvji diviem labāko spēļu autoriem dāvāja spēli «Logic cards». To radījis Bauskas Valsts ģimnāzijas absolvents Kristaps Auzāns. «Šo spēli dāvājam jums iedvesmai, lai redzētu, kā jūsu novadnieks, šīs skolas absolvents, radījis produktu, kas iegājis pasaules tirgū. Tagad viņš ar to jau kaut ko nopelna,» sacīja J. Grunte.
Gandarīts par savu audzēkņu veikumu bija ģimnāzijas direktors Raimonds Žabovs. Savukārt Bauskas sākumskolas direktore Linuta Ģerģe pauda prieku par ģimnāzistu ieceri pašu gatavotās spēles dāvāt sākumskolas audzēkņiem. Tās viņi varēs izmantot mācību stundās, starpbrīžos.
Spēļu pasaulē pieredzējušie darboņi atzinīgi novērtēja 7.b klases skolnieču Evelīnas Puķītes un Dainas Bebres radīto spēli «Vardes purvā». Savukārt 7.a klasē vislabāk viņiem patika Lindas Zilbertes un Raimondas Gausiņas izziņas spēle.
«Esam priecīgas, ka mūsu darbu novērtēja,» «Bauskas Dzīvei» atzina E. Puķīte. Meitenes pastāstīja, ka, pildot šo uzdevumu, viņas sapratušas, cik grūti ir izdomāt interesantu, nebijušu spēli. Taču beigās ar savu veikumu skolnieces ir apmierinātas.
Vizuālās mākslas pasniedzējs Bruno Bahs skolēnus bija rosinājis radīt spēles, kurās varētu iesaistīties pieaugušie, pusaudži. «Šo uzdevumu skolēni pildīja vairākas mācību stundas. Tas viņiem ļāva saprast, cik svarīgi ir plānot savu darbu, cik būtiski ir katrā etapā ievērot visus nosacījumus. Viņi apjauta, kāda nozīme var būt katram sīkumam. Esmu priecīgs, ka audzēkņu darbus uzteica spēļu nozares vadošie speciālisti,» tā atzina skolotājs B. Bahs.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»