Vislielākā kravas transporta intensitāte ir uz Bauskas un Tallinas šosejas

Pērn salīdzinājumā ar 2013. gadu kopējā satiksmes plūsma pa valsts galvenajiem autoceļiem palielinājusies par 4%, aģentūru LETA informēja «Latvijas Valsts ceļi» (LVC).
Uzņēmuma apkopotie dati par satiksmes intensitāti valsts autoceļu tīklā 2014. gadā liecina, ka intensīvākā satiksmes plūsma ir Rīgas apkārtnē uz Tallinas šosejas, Vidzemes šosejas, Daugavpils šosejas, Bauskas šosejas, Jelgavas, kā arī Ventspils šosejas.
Ventspils šosejas posmā no Rīgas robežas līdz Rīgas apvedceļam tie ir 38 000 automašīnu diennaktī, uz Siguldas šosejas posmā no Rīgas līdz pagriezienam uz Tallinas šoseju – vairāk nekā 34 000 automašīnu diennaktī, bet uz Daugavpils šosejas posmā no Rīgas līdz Salaspilij – vairāk nekā 24 000 automašīnu diennaktī.
Savukārt vislielākā kravas transporta intensitāte ir maršrutā VIA «Baltica» – uz Tallinas un Bauskas šosejas.
Pie Grenctāles robežkontroles punkta kravas transports veido vairāk nekā pusi no kopējās satiksmes plūsmas. Līdzīga situācija ir arī pie Terehovas robežkontroles punkta, kā arī Rēzeknes apvedceļa atsevišķos posmos.
Kategorijas
- Vietējās ziņas
- Sports
- Tautsaimniecība
- Izglītība
- Kultūra un izklaide
- Kriminālziņas
- Vēlēšanas
- Latvijā un pasaulē
- Lietotāju raksti
- Sēru vēstis
- Foto un video
- Blogi
- Laikraksta arhīvs
- Afiša
- Sports
- Kultūra un izklaide
- Dažādi
- Reklāmraksti
- Citas ziņas
- Projekts «Saimnieko gudri»
- Projekts «Kultūrvide novados»
- Projekts «Iesaukums politikā»
- Dzīvesstils
- Projekts «Mediju kritika»
- Projekts «Dzīves kvalitāte novados»
- Projekts «Dzīve pierobežā»
- Projekts «Vide un mēs»
- Projekts mediju profesionāļiem par trešo valstu pilsoņu sociālo iekļaušanos un migrāciju
- Projekts «Dzīve pierobežā – 2020»
- Projekts «Kultūrvide novados-2020»
- Projekts «Vide»-2021
- Projekts «Iesaukums politikā»-2021
- Podkāsts «ViedDoma»